Psychiater

• Bat en Vamp

Viel me ook op Keira, en op een gegeven moment werd het behoorlijk off topic. Afleidingsmanoeuvre?

Er moest maar eens een eind komen aan die religieuze zijstap van deze onderwerp.

• Healed

“ religieuze tunnelvisies ”

Beste Leendert,

Voordat u me veroordeelt, ga eerst 's zelf op onderzoek uit naar wie Jezus is. En als u dat ontdekt hebt weet ik ZEKER dat uw

visie enorm breder is geworden. U zult nooit meer dezelfde zijn. Herinnert u zich de film The Matrix nog? Kies maar voor het goede pilletje.

Ook u zult een keuze moeten maken. U als bijbelkenner zou dat moeten weten toch?

Vertel de mensen hier dan direct over wat u weet over Jezus. Volgens mij is dat heel wat meer dan ik vermoed.

En intussen mij veroordelen terwijl u een paar discussies geleden nog zei dat u niemand wil veroordelen die gelooft. En ook nog:

“Waarom wordt er dan vanuit die richting zo hard geoordeeld over mensen die zich anders voelen of gedragen dan de norm is?”

Heb ik hier één persoon veroordeelt? Wijs het maar aan. Ik wil dat niet. Ik ben zelf net zo geweest. Ik zoek slechts lotgenoten, mensen die zoekend zijn naar een weg uit de travestie zoals ik. Maar die heb ik hier nog niet gezien.

B)- Leuke discussie, dat zeker B)

• Healed

** ZUCHT **

• Keira

En wederom de plank mis geslagen.

Ga jij lekker veilig thuis geilen op jezelf in de spiegel joh, mijn zege heb je.

Vertel me alleen niet hoe ik ergens toe gekomen ben omdat het bij jou toevallig zo is gegaan.

Wie is er hier nou gefrustreerd en arrogant?

Ik waag ik me wel gewoon elke dag in het leven zoals ik ben.

Bij de supermarkt, op de markt, in normale uitgaansgelegenheden, etc.

Met mijn biologische vriendinnen.

En als ik geluk heb wordt ik niet aangezien en uitgescholden voor een ranzige fetisjist waar er veel meer van zijn dan serieuze tg.

De normale mens houdt ook erg veel van jullie.. lol

Maar je hebt eigenlijk wel een punt.

Ik heb hier niets te zoeken tussen de stiekeme viespeukjes.

Dit is dan ook mijn laatste berichtje hier.

• Keira

Ik ben helemaal niet geinteresseerd in jou, nog in je jesus.

• Keira

Dat vindt ik ook.

Net als er een einde komt aan mijn aanwezigheid hier.

Vechten tegen de bierkaai hier. :)

Allemaal een plaat voor hun hoofd lijkt het.

• Bat en Vamp

Tja, behoorlijk. Wel jammer van je beslissing, maar begrijpelijk. Zullen je gaan missen.

• HAREM der TSC

HOE zou het nou komen dat dergelijke debiele figuren alhier zo reageren

ze zijn gefrustreerd vaak omdat ze zelf totaal niets kunnen krijgen

mensen, laat je niet kennen, door veelvuldig hierop te reageren daar putten ze juist de lol uit

en jullie trappen er nog steeds met beide open ogen in

doe dit niet - NEGEER ze - klootzakken heb je nu eenmaal overal

Sir

• tv club de

hai keira hoe is het met je

wil je graag ontmoeten echt waar

• alexia.tv

jullie hebben mijn avond gevuld,met wat,weten jullie het nu nog niet,dat 2 mensen 2 meningen hebben,groetjes alexia.tv