Psychiater

• Healed

Beste Leendert,

“Wat kunnen de mensen hier nou mee?”

Mensen kunnen hier niets mee. Ik weet zelf waardoorheen ik ben gegaan, en welke hoofdrol de liefde van Jezus gespeeld heeft om mij van deze misselijke gewoonte af te helpen (=ernstig verlangen vrouw te zijn, zoals zovelen hier). Je noemt dat “iets onduidelijks meegemaakt”.

Tja, als je God verwerpt, zul je dit nooit begrijpen.

Mensen zullen dit pas willen onderzoeken als ze zelf zover gezakt zijn, dat ze gaan nadenken.

“En dan over de machtige variatie in de natuur…. Ik kan ook een boek schrijven met een verhaal dat de Aarde gemaakt is door aliens en als bewijs hiervoor hoeven de mensen alleen maar te zien hoeveel schelpen er op het strand liggen en dat pi zo mooi gelijk is aan 3.1415926… en nog wat.”

Dit slaat echt als een tang op een varken. Maar ja, het laat slechts zien dat je net als de rest volkomen blind bent voor de werkelijkheid.

Ik moet weer denken aan het volgende stukje, u als bijbelkenner moet dat toch weten.

"Want wat een mens over God kan weten is hun bekend omdat God het aan hen kenbaar heeft gemaakt. Zijn onzichtbare eigenschappen zijn vanaf de schepping van de wereld zichtbaar in zijn werken, zijn eeuwige kracht en goddelijkheid zijn voor het verstand waarneembaar. Er is niets waardoor zij te verontschuldigen zijn, want hoewel ze God kennen, hebben ze hem niet de eer en de dank gebracht die hem toekomen.`

• Healed

`Of is dat stiekeme gedrag misschien ingegeven door die neurotische christelijke moraal die elke variatie gelijk als zonde bestempelt?´

Tuttut, weer iemand die direct veroordeelt.

Nee, was ik maar met wat meer christelijk moraal opgevoed, dan was me de hel misschien wel bespaard gebleven waarin ik jarenlang moest verkeren.

Ik ben juist van dat neurotische gedrag bevrijd door in iets mooiers te gaan geloven. En ik ben dankbaar dat er Iemand is die laat zien wat zonde is (om uw eigen woord maar te gebruiken) Hoe kun je vrijkomen van je zonden, als je niet duidelijk wordt gemaakt dat je zondigt.

En tegen wie zondigt een mens? U weet het antwoord blijkbaar allang… Alleen God overtuigt van zonde. EN… bevrijdt van zonde.

`Terwijl de ander die travestie misschien ziet als manifestatie van een door God geschonken variatie op het thema mannelijk/vrouwelijk. Je zou het kunnen zien als een aparte gave,´ :D

Zo, jullie zijn echt origineel zeg haha. Travestie is een door God geschonken variatie op iets dat hij volmaakt goed geschapen heeft?

Iets is of man, of vrouw. En alle ziekelijke vormen die ik hier op het forum tegenkom van mannen die smeken om vernederd te worden, of gebruikt te worden, of zich met allerlei voorwerpen willen laten behandelen, dat zijn variaties? Bent u ook blind en ziek ofzo??? Die gasten hebben hulp nodig!

Vraagt iemand zich dan nooit af waar de wortels van de gendervragen en genderproblematiek liggen?

En worstelt niemand met het verlangen uit zijn gevangenis bevrijd te willen worden (zoals ikzelf dat verlangen gehad heb)?

Amazing…..

• Bat en Vamp

Jij gelooft op jouw manier, en ik op mijn manier.

Einde discussie!

• Keira

Vreemd dat hij niets te melden had op mijn opmerking over zijn fetisjist zijn huh? ;)

De genezen, doorgeslagen doordrammer.

Precies wat Leendert zei.

Zodra ze “het licht” gezien hebben moet alles en iedereen er aan geloven.

Echt super eng dat soort mensen.

Enger dan fetisj travestieten, en die vindt ik héél eng! :D

• Leendert

Tobber, trek toch weer gewoon een BH aan!

• antoinetta

Nu Keira je hebt wel wat los gemaakt. De discussie verloopt van banaal, serieus tot religeus. Ik begrijp je gevoelens maar je toon in je replies op de mening en beleving van andere is ronduit agressief te noemen. Je mag van mij het zielig vinden als een (oude) man met bh en panty voor de cam gaat zitten, maar hoe ben je zelf tot de ontdekking gekomen als jongetje dat je een meisje wilden zijn, net zoals de meeste van ons, stiekem met de pumps en lingerie (van je moeder of zus) jezelf bewonderend voor de spiegel op je kamertje. Alle respect voor je dat je de keus gemaakt hebt voor een transformatie in een vrouw. Maar er zijn er ook velen zoals ik die het heerlijk vinden om als shemale door het leven gaan. Ik weet dat onder de transexuelen een shemale een hoer is, dirt en trash. Maar ik zelf vindt het heerlijk om me op en top vrouw te voelen met een extra tool (penis) dat is mijn gevoel en leven, ik schaam me er dan ook niet voor. Ik ben gay en val alleen op gay, mijn keus, mijn leven. Uit jouw replies proef ik frustratie, onzekerheid en agressie, volgens mij worstel je ontzettend met jezelf, je spuugt op iedere crossdresser en geeft als reden dat je geen keus hebt dan deze site voor een date. Dat geloof ik dus niet. Ik zelf heb 2 jaar in Indonesie gewoont waar vele tomboys en transexuelen een monogame relatie hebben met een serieuze man, vertel me dus niet dat dit niet mogelijk is in ons liberale nederland. Maar je hebt gelijk deze site biedt niet wat jij zoekt. Ik wens je veel succes maar ik vindt dat je nu moet stoppen met iedereen te beledigen die een andere mening of beleving heeft.

Groetjes antoinetta

• Leendert

Beste Antoinetta,

Misschien ben je langzamerhand aan een bril toe en lees dan alles nog maar eens goed na. Volgens mij sla je plank volledig mis.

• antoinetta

Beste Leendert,

Ik heb een brilletje, dus dat is niet het probleem. Ik verbaas me een beetje over je reactie, je hebt zelf jl. 9 januarie een bericht gepost waarin je crossdressers en travo's oproept tot nadere kennismaking omdat je geen enkele ervaring hebt met tv en het wereldje graag beter wil leren kennen ‘je eigen woorden" twee dagen na Keira’s bericht op 11 januarie meng je in de discussie (mag van mij) en werp jezelf op als een deskundige over tv en voel je de behoefte om als een ridder op het witte paard Keira's eer te verdedigen. Hoeft echt niet, kan ze volgens mij prima zelf. Als ik jou was zou ik proberen je eerste goal te bereiken, in contact komen met een oprechte travo om wat meer inzicht te krijgen in het wereldje, zodat je voor jezelf eerst kan uitmaken of dit is wat je wilt. Ik vindt het vooringenomen van je dat jezelf bericht na bericht post zonder ooit in contact te zijn geweest met een travo,shemale of transsexueel. Veelsucces met je zoektocht.

Antoinetta

• Leendert

Beste Antoinetta,

Wellicht heb ik je eerdere bijdrage niet goed geinterpreteerd en heb ik daardoor te verhit door de discussie gereageerd. Ik neem mijn woorden over dat brilletje bij deze ook terug. Ik wil mij ook niet als deskundige profileren, want dat ben ik ook niet. Ik heb me alleen in de discussie gemengd, omdat ik niet tegen onredelijkheid, kortzichtigheid, religieuze tunnelvisies of gebrek aan respect kan, of het nu om TV's, mensen met rood haar of indianen gaat. Ik realiseer me dat de meesten voor best zichzelf kunnen opkomen, maar het is nu eenmaal een karaktertrek van me om in bepaalde gevallen (te) impulsief te reageren.

• Healed

Als ik goed lees in jouw berichtjes, Keira, lees ik alleen maar veroordeling en hatelijkheid.

Maar ik heb nog niets persoonlijks van je echte ik gezien…

Waarom moet het altijd zo hard en zo vijandig??

Wat wil je weten over mijn wijlen-fetisj?

Je kunt wel een snauw geven, maar als je echt geinteresseerd bent, zou je een wedervraag kunnen stellen op iets dat ik schrijf.

Dan wil ik best eerlijk antwoord geven.