“Verslaving, je spoort niet joh…”
Beste Keira,
Oke, toch heb ik mezelf de vernieling in geholpen door dromen te koesteren die ik op dit prikbord vrijwel alleen maar tegenkom.
En nu ben ik vrij, omdat ik heb durven vertrouwen op iets anders. Namelijk liefde. Dat heeft mij vrijgemaakt. Ik dacht dat wat ik voelde, liefde was, maar het was slechts lust, die ik opwekte door me als vrouw te kleden, en te fantaseren dat ik werkelijk vrouw was. Dus voor mij was het een “gewoonte” waar ik niet zonder kon. En omdat het seksgevoel mij dreef, raakte ik er verslaafd aan. En dat heeft me uiteindelijk mijn leven gekost.
“Wat is precies de oorzaak geweest van het feit dat u zich nabij de operatie, plotseling is de richting van God heeft gekeerd? Dat zal niet voor niets zijn geweest.”
Beste Leendert, Mijn gewoonte me tot vrouw te kleden, heeft me erg eenzaam achtergelaten toen der tijd en ik voelde me er verschrikkelijk ellendig onder. Ik stond voor alles open, maar ik wilde mezelf niet nog langer weggeven in ruil voor wat opwindend gevoel. Mijn systeem was totaal uitgeput.
In een hele lange zoektocht ben ik uiteindelijk tegen God aangelopen. In die overgave, heb ik Zijn liefde mogen ontdekken. En toen wist ik:
Wat ik in mijn verslaving zocht (liefde en vervulling) heb ik nu in Jezus gevonden. Wat ik geloofde was dat de volgende stap in het proces, de operatie, mij gelukkig zou gaan maken, maar ik was ervan doordrongen dat dat een leugen was. Gelukkig ben ik nooit zover gegaan. Ik was er slechts ongelukkiger van geworden. Dat wat ik nu geloof, maakt mij wel gelukkig. Een geluk dat groeit en dat blijvend is.
“Als je niet geloofd, dan geloof je ook niet in de duivel, dan pas ben je vrij! ”
Maar… Jullie geloven toch ook ergens in? In vrouw zijn, in seks op vele perverse manieren? Dat is toch jullie geloof?
De duivel zou niet bestaan? Hmmm, dan bestaat het kwaad ook niet? En dan lees ik in geen enkele krant over verkrachting, moord, corruptie, macht, oorlog….. Sorry dat ik het zeg, maar je moet wel erg blind zijn om te ontkennen dat de duivel niet bezig is de wereld te overstelpen met kwaadaardigheid.
Eén van de grootste tactieken van de duivel, is je te laten geloven dat hij niet bestaat. Ik ontdekte dat pas toen ik me begon te verzetten tegen hem. Nou reken maar dat hij dan tevoorschijn komt. Ga maar proberen los te komen van je travestie-activiteiten. Je zult een enorme strijd gaan ervaren (zoals bij elke verslaving het geval is, waar je vanaf wilt komen).
" De jesus uit mijn bijbel hield van iedereen, zelfs ook van een prostituee.
Maar voor de jesus van gelovigen moet je altijd eerst iets doen, of veranderen, anders houdt hij niet van je. "
@Keira
Ja Jezus houdt ook van een prostituee. Maar Hij zei haar ook toen Hij haar vergeven had: “Ga heen en zondig niet meer.”
Jezus houdt nu al van je. Toen ik midden in mijn perverse shit lag en mezelf vernietigd had, hield Hij ook al van me.
Het duurde alleen nog een hele poos voordat ik dat zelf doorhad. Toen ik Zijn liefde voor het eerst ervaarde, wilde ik zelf graag veranderen, omdat die liefde het meest waardevolle was wat ik ooit geproefd had.
En die liefde heeft mij vrij gemaakt van mijn travestie-verlangens. Werkelijk vrij. En die vrijheid gun ik ieder mens.