Als je doorgaat, wil je dan eerst cursus Nederlands volgen?
Ik had laatst een date…, jawel!
Was best leuk maar daarna kon hij alleen nog over seks praten hahaha
Dat werd dus niets.
De week er op nog een date, met een belg die hier twee dagen was en geen zin had op zijn hotelkamer te zitten.
Hij was geïntrigeerd door tg en wilde dus wel eens afspreken met een van ons.
Eerst een stukje gewandeld en daarna had ik besloten dat het ok was om ergens iets te gaan drinken.
Bij zijn auto aangekomen zei hij, “oh ja, ik heb iets voor je meegenomen” en kreeg ik een doos Belgische chocola! ><
We zijn naar een bar in de binnenstad gereden en hebben daar een hele gezellige avond gehad.
Rond een uur of elf bracht hij mij netjes naar huis en scheiden onze wegen.
Hij is getrouwd en zijn vrouw wist van onze afspraak, hij liet me een smsje van haar zien dat nogal grappig was.
Kijk, zo kan het dus ook!
Maar ja, verder…, leuke mail reacties die dan, blijkt later, wel graag kousen dragen.. zucht.
Verder alleen maar bagger! (td)
Lidi Schreef:
——————————————————-
> Ben het er roerend mee eens.
> Erg veel fake en erg veel vraag naar sex.
> Jammer.
> Misschien zijn er wel cd-ers die alleen maar een
> leuk contact zoeken.
> Zoals ik dus.
> Die zijn hier niet.
> Helaas.
>
> Groetjes
>
> Lidi
Ik ga soms uit naar een club, voor mij gaat het alleen maar over de girly kleding, en hoe leuk het is om te dragen. Kletsen met andere cd's en stellen over nylons, en jurken enz vind ik erg gaaf om te doen, het gaat niet alleen maar over sex. Vaak de mannen in de bar denken dat als je een sexy jurk, panty en hakken aan heb, dat je ook onveilige sex met iedereen ook wil hebben. (td) Ze snappen het vaak niet de mannen. “Heb je zin om mij te pijpen ? ”(td)
Dating sites vind je ook weinig mensen die alleen maar leuke contact zoeken,,hoe veel fakers zijn er ??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?