waneer ??

• lillith

hallo allemaal.

waneer houd het eens op, wordt niemand dit moe ?

houd iedereen zichzelf voor de gek ?

wat ik hier al een hele tijd lees, nou sorry hoor, geloof je het zelf ??

het wereldje van een travestiet is al turbulent genoeg, dit is daar toch geen afspiegeling van.

kom mensen, zeg nou zelf, zo ga je daar toch niet mee om.

groetjes van Lillith, een echte, bezorgde t-girl

• Hanna!

Hoe bedoel je dit Lilith?

Groet, Hanna

• Leerlover

Dat er een heleboel fake is…

• Lidi

Ben het er roerend mee eens.

Erg veel fake en erg veel vraag naar sex.

Jammer.

Misschien zijn er wel cd-ers die alleen maar een leuk contact zoeken.

Zoals ik dus.

Die zijn hier niet.

Helaas.

Groetjes

Lidi

• nadia

Klopt, volgens mij zijn bijna 99,9% van de reacties en oproepen fake, en ik spreek echt uit ervaring.

Kijk maar eens naar mijn reactie vd zomer op serveerster gezocht , echt dikke fake en stond echt voor niets bij een flat ook al had ik tel etc, dus helaas als je echt daten wilt en sex zoekt moet je hier als travo helaas niet zijn, en zoja laat mannen dan eens het tegendeel bewijzen.

• BF

Volgens mij is het probleem op deze site dat er teveel van hetzelfde is. Mannen tussen de 40 en 55 met een relatie, die verveeld zijn en zo graag iets spannends willen beleven maar niet verder komen dan wat, volgens hun, opwindende chats. Geen probleem hoor wat mij betreft, maar ja het is vaak lastig zo om te weten of er echt serieuze mensen reageren op een oproep.

• Bat en Vamp

We snappen heel goed wat Lillith hier bedoelt. We hebben in juli een serieus oproep geplaatst. Maar toen we merkten hoe al die andere oproepen eruit zagen, hebben we maar gauw onze hoop hier laten varen.

In het algemeen gaan de meeste oproepen over het hebben van seks, terwijl wij juist vriendschap zoeken. Om iemand de mogelijkheid geven gekleed te zijn of uit te gaan. Het mag dan uiteindelijk best intiem gaan worden, maar dat is niet onze hoofddoel.

• Keira

Ik snap ook goed wat ze bedoelt.

Heel grappig dat de fetisjisten denken dat ze het heeft over “fakers”

Nee, helaas, ze heeft het denk ik over de ranzigheid hier.

Sex sex sex, en dat is NIET waarom de serieuze tgs die zo ELKE dag over straat gaan en ELKE dag boodschappen doen zo leven.

We worden er wél op aangekeken, dat wel!

Ik had even contact met bat en vamp, aardige mensen maar ja, ik zoek geen plek om me te kunnen verkleden want ik leef al elke dag zo.

En voor seks zoek ik één normale man die met mij over straat wil/kan en durft en géén relatie heeft.

Enne ja, eerst daten enzo, dan zien we wel verder.

We zijn geen hoeren of zo!

• lillith

kijk, dat bedoel ik nou, zijn er dan toch nog mensen zoals ik ??

denk het wel, liefs, Lillith.

• Jolanda

hoi Bat en vamp ik wil wel in contact komen met jullie want dit is wat ik ook wel wil

groeten jolanda