waneer ??

• Keira

Ja hoor! :)

Ik ben alleen bang dat het er niet veel zijn.

Ik vecht ook tegen de ranzigheid maar het is vechten tegen de bierkaai geloof ik. :(

Enne, leuk om te zien dat ook IK niet alleen ben hier in. :)

• Bat en Vamp

Hallo Jolanda, kun je misschien iets specifieker zijn met wat je wilt? En eventueel jezelf een beetje beschrijven wie je bent? Wij zijn zelf een gewone stel van 41 en 37 jaar en wonen in het oosten van Nederland. En we zoeken in de eerste plaats vriendschap. Als je wilt, kun je ons ook direct mailen.

De groeten van

Bat en Vamp

vamp.bat7369@gmail.com

(let op! er staat een punt tussen vamp en bat)

• Erik

Al maanden ben ik op zoek naar een tv die serieus iets wil met een man die zelf ook graag zij benen in een panty steekt.

Dus Nadia laat eens iets weten want ik ben wel serieus.

X

• Claudia

Hallo lilith en Keira,

Ook ik verbaas me menigmaal over het soort oproepjes wat je steeds op dit prikbord langs ziet komen. Daarentegen denk ik niet dat er weinig serieuze tv's, tg's en ts-en zijn, want de meesten die ik ken zijn juist nogal schuchter en teruggetrokken, zeker waar het seksualiteit betreft.

Het komt op mij dan ook over alsof het hier niet om transgender-gerelateerde oproepjes gaat, maar uitsluitend om kinky eenmalige seksvontuurtjes, waarbij je niet gek op moet kijken dat als er een afspraak wordt gemaakt de partijen niet op komen dagen. Wat dan wel jammer is, is dat ook wij, die gewoon als vrouw trachten te leven, door bepaalde types jongetjes (sorry, ik kan het geen mannen noemen) als hapklare brokken worden gezien. Gelukkig zijn we dat niet. Ter verduidelijking, ik ben ook een gewoon mens, heb niets tegen seksualiteit, maar mijn avonturen beleef ik toch uitsluitend met mijn eigen partner.

Claudia

• jose

hoi dames

leuk om te lezen dat er toch nog dames zijn die hier niet alleen uit zijn op sex, ik ben zelf ook crossdresser, en doe het met veel plezier,

en je heb gelijk dat de wereld van een crossdresser/travestiet al heftig genoeg is , en ik ben altijd bang dat het te bekend wordt, want je moet toch altijd rekening houden met je gezin ,

zou zelf er heel graag mee naar buiten willen maar dat is een HELE grote stap , en durf het niet , heb al zo vaak volledig gekleed met de voordeur in mijn handen gestaan , maar dan toch maar niet

heb het ondertussen wel aan een paar bekende kenbaar gemaakt en die reageerde heel prettig ,

ben vanmorgen ook wezen winkelen ,met bovenkleding van een man en daaronder vrouw , dan leef ik al iets in de rol,

heb samen met vriendin mooie grijze klokende rok gekocht en centuur er boven met zijden blouse

ik voel mij nu erg happy, , dus hoop dat iedereen er net zo veel plezieraan beleeft zoals ik het doe

nou dit wilde ik ff kwijt

gr jose

• Hanna!

Beste Lilith en anderen,

Je oproep heeft veel losgemaakt. Ikzelf stoor me niet aan oproepen voor seksueel contact, ook niet voor vluchtig eenmalig contact, dit is eigenlijk wat ik zelf ook prettig vind. Ik zoek namelijk geen relatie maar gewoon af en toe een seksueel avontuurtje.

Neppers kun je weinig aan doen denk ik. Het blijft altijd zo, hoe vervelend het ook is dat je zelf alle moeite doet om een afspraak na te komen, en de ander het zonder afbericht laat afweten.

Dit forum/prikbord is te algemeen, er zijn inderdaad travestieten die zich als vrouw verkleden als identiteit, en niet persé voor de seks. Zij zoeken meer een vriendschap, relatie o.i.d.

Ik zelf zoek, zoals gezegd, af en toe seks, en als cd vind ik het geil om een man te verwennen alsof ik een vrouw was, en ook zo gezien te worden op dat moment. Verder in het dagelijks leven niet.

Er zou dus een apart prikbord moeten komen voor niet-seksuele berichten en een prikbord voor seksberichten. Misschien dat dat al een hoop teleurstelling voorkomt.

Groetjes, Hanna

• Bat en Vamp

We vonden het nodig om deze onderwerp weer onder aandacht te brengen!

• Bat en Vamp

Nog maar eens, sorry mensen.

• Bat en Vamp

>>>Hoofdschuddend<<<

Aangezien er hier iemand ernstig aandacht tekort komt,

deze maar weer eens naar voren gehaald.

• wegermee

maar ik ga wel door