ben sinds kort acoliet geworden in een abdy omdat hier paters zijn voel ik me als t.v hiertussen thuis omdat ik vroeger misdienaar bent geweest heb ik me hier bij deze abdy aangemeld om acoliet te worden,omdat ik veel op een man lijk voelde ik me in de kapel erg opgelaten tussen de paters,ik ben met uitzondering hier de enigste vrouw,dat merk ik in de sacristie als de heren zwarte onderkleding aantrekken met mij erbij,een kleedhulp pakt dan voor ons zwarte onderkleding,schoenen en sokken,als we ons uitkleden voel ik me bekeken door de heren,vooral als ik die onderkleding aantrek,wat ik op een herenpyama vind lijken,even later komt een pater ons een witte boord omdoen dit zit heel strak om de nek,als ik in die soort pyama sta met die boord om krijg ik een geil gevoel tussen de heren,even later krijgen we zwarte togen aan en je ziet haast geen verschil als ik tussen de heren sta een koord word vastgemaakt om de middel en daarna word er een witte rok over aangetrokken ,vind dit er best geil uitzien met de andere misdienaars en acolieten met witte boorden en zwarte toog,de misdienaars krijgen een rode toog aan