welke t.v is misdienaar of geweest en vond het spannend om aangekleed te worden als misdienaar
ik ben misdienaar geweest en nu acoliet wy gaan eerst in het zwart eerst trekken we een soort pyama aan in het zwart met zwarte sloffen en kousen best wel spannend daarna krygen we een witte halsdoek om met lange linten om de pyama en dan een albe erover de koster helpt ons daarmee die in een zwarte toog loopt je merkt dat de misdienaars het wel spannend vinden
ik was misdienaar en nu acoliet in een klooster met omkleden word je geholpen door nonnen ik vind dat erg opwindend eerst krygen we een soort zwarte pyama aan en dan moeten we voor een non gaan staan en die doet een witte halsdoek om dan moeten de armen omhoog en trekt ze een albe aan dat is een lange witte jurk de misdienaars kyken ondeugend naar je met omkleden ik word hier best geil van
ben misdienaar in een internaat heel boeiend die tradidie hier we moeten ons eerst uitkleden en dan krygen we een soort zwarte pyama aan we worden door nonnen geholpen na het aantekken van de pyama moeten we voor een non gaan staan en deze doet eerst een witte kraag om en dan moeten de armen omhoog en gooit ze de albe over je heen ik heb een fetish gevoel daarby
ik ben acoliet in een klooster de misdienaars en acolieten krygen hulp by het omkleden ik vind het omkleden erg opwindend als we een pyama in het zwart aankrygen en de nonnen ons een witte halsdoek omdoen en daarna moeten we de armen omhoog en trekt ze een albe erover dat is een soort lange jurk die met een koord word vastgebonden
ik ben acoliet geworden na misdienaar zyn het heeft wel iets mistiek met omkleden wy trekken aparte onderkleding aan als er een nieuwe misdienaar voor het eerst word omgekleed vindeen zy het wel vreemd want het is net een pyama in het zwart ook moeten wy zwarte sloffen aan daarna word er een witte halsdoek omgedaan over de pyama en krygen we een albe aan de onderkleding moet de witte bovenkleding beshermen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?