Ik las in een van de andere reacties dat je kunt ontvangen. Ik wil best eens afspreken. ben regelmatig onderweg, ook in Limburg. mail me eens prive mcdhesche@hotmail.com. Stuur een foto mee als je die hebt.
tot snel
X
Hallo meiden, in week 8 vanaf de 16e februari logeer ik wegens prettige familie omstandigheden in ons mooie Brabantse land. En na het lezen van die positieve ervaringen op de eerder omschreven ontmoetingsplaats heb ik nu al met knikkende knieen en trillende handjes besloten dat ik als CD/ tv een van de avonden daar maar eens moet gaan kijken om op ontdekking uit te gaan. Mocht het je aanspreken om samen met mij deze uitdaging te trotseren, laat het dan even weten. Ik ben namelijk niet zo'n brutaal meisje (wel discreet en beleefd) en wil dan ook graag dit uitstapje doen tezamen of elkaar daar ontmoeten. Wie gaat er met me mee?
Janneke
Hoi Marscha, ik heb geprobeerd een email naar de 2 verschillende email adressen te sturen die je in je eerdere schrijven had vermeld, maar op allebei zegt de computer adres niet juist. Wil je misschien nog een keer het juiste email adres vermelden zodat we contact kunnen houden, dit m.b.t de week van 15 februari 2010, hartelijke groetjes.
Janneke
Hoi Marscha,
Ik ben een beginnende travo, en heb al veel zaken aangeschaft maar nog niet alles. Ik ben nu op zoek naar hoge hakken. De ontmoetingsplaats bij Rilland komt mij niet onbekend voor (kreekraksluizen toch)….Daar ben ik ook weleens een aantal keer geweest.
Ik hou ook van buitendates. Ik heb wel interesse in een date bij rilland bij je…..En spelletjes…..mmmmmmmmmmmm zijn altijd leuk. Dan nemen we ook toys mee, gezellig…
Ik hoop iets van je te mogen horen……….
Liefs Sharon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?