date met andere tv

• Marsha09

Hoi lekkere meid,

Ik ben een heerlijk opwindende travo die regelmatig buiten op zoek gaat naar een heerlijke date, bijvoorkeur met een andere travo of trans. Ben jij ook zo'n heerlijke meid die houd van het dragen van spannende lingerie opwindende kleding en laarzen met hoge hakken dan wil ik wel graag een keer met je afspreken. of kom eens kijken op de ontmoetingsplaats bij Rilland. Misschien kunnen we dan een spannend spelletje met elkaar doen. mmmhh!

tot snel!

Kusjes Marsha

• sambadanseres

Hoi Marsha

Ik zou je graag willen ontmoeten en leren kennen.

Waar ligt de ontmoetingsplaats bij Rilland eigenlijk?

Ikzelf ben van Venray (Noord-Limburg), ben er 32.

Groetjes

Eefje

• hogehakken

hoi heb nog steeds interesse ook ik kom daar wel eens op mijn hoge laklieslaarzen sexy jurkje, mail je me, en hoeveel cm zijn je hakken kick er enorm op

gr hogehakken

• helana

ja dat klinkt mooi

• nienke_trav_teen

xtje daten?????

• Marsha09

Rilland ligt net voorbij Bergen op Zoom in Zeeland. Richting de Kreek Krak sluizen ligt een ontmoetingsplaats. mail me anders op mcd0912@hotmail.com.

Kun je eens omschrijven hoe je er uit ziet?

Misschien tot snel.

X

Marsha

• Marsha09

Mijn hakken zijn een centimeter of 6. maar ik ben zelf al 1.80 dus ik staan al behoorlijk hoog op de beentjes zeg maar. Als je weet waar het is kunnen we deze week misschien een keer afspreken. mail me anders even!

Hoe zie je er verder uit. en omschrijf jezelf eens.

tot snel, kusje

Marsha

• Marsha09

lijkt me spannend. vertel eerst eens wat meer over jezelf.

x

Marsha

• Marsha09

Ik wil eerst wat meer van je weten. Dus vertel eens wat over jezelf. Wat draag je zoal. wat vind je lekker ect.

x

Marsha

• Marsha09

Ik lees net in een andere reactie van je dat je op echt super hoge hakken loopt. Super is dat. Lijkt me dan ook echt kinky om een keer af te spreken. Zeker nu ik ook weet dat je uit dezelfde omgeving komt als ik.

CU

Marsha