Lak Tv Meisje zoekt Leather Dom Daddy

• Ronald

mij beschuldigen terwijl men zelf steken laat vallen - me eerst ondersteunen en dan ineens laten vallen - jullie 2en horen gewoon bij elkander zo te lezen, de ene wil de andere hebben maar de andere laat niets van zich horen totdat er tegengas gegeven wordt.

hoe heet dat ook alweer >> geen kritiek kunnen hebben << geloof ik - oftewel, jezelf mooier voortdoen terwijl men zelf lelijk is, dat bedoel ik niet qua uiterlijk maar innerlijk en DAT zegt mij al meer dan voldoende.

de instelling alleen al “het spreekt me niet aan dus reageer ik maar niet (al is het negatief” is al voldoende om aan te geven dat de oproep totaal niet serieus was maar meer bedoeld als zijnde “ik ben geil en zo uit die hoofde zoek ik, wat nu als men niet meer geil is …..” juist, dan zoekt men niet meer, wil men niet meer, dan is men gewoon weer die klootzak die men altijd al was, namelijk eentje die alleen van zijn eigen geile gedachten uitgaan en verder niets.

het gaat jullie beiden goed, alle succes toegewenst die je kan hebben, aan jullie beiden of het wat wordt

maar een contact enkel en alleen uit geilheid geboren is vaak net zo snel over als het gespoten kwakkie op een gloeiend hete kachel.

• crash010

hoi ik ben er zeer in geintreseerd maar ben ook een beginneling maar denk dat we daar samen wel uit kunnen komen bel me gewoon een keertje en spreken dan

06-84063096

• brother

ben oprecht geinteresserd

mail me

• HAREM der TSC

deleted