Lak Tv Meisje zoekt Leather Dom Daddy

• Fetish Tv Meisje

Lieve Daddy,

Ik schrijf deze open brief als advertentie omdat ik het soms ook niet meer weet…

ben eenzame gozer van 36, single en alleenstaand, mijn hele leven wil ik al een bepaald soort fetish meisje zijn met eigen kleding style en maniertjes… en heb dus een kamertje vol met meisjes spulletjes, complete garderobe in mijn smaak en stijl, ordi-sjiek blondje ( lak & leer – look ) met alles erop en eraan en ben verslaaft aan mijn eigen kleding stijl en looks. Mijn behoefte om zo totaal als het meisje bij een lover man te zijn is wat ik nodig heb, koestering tot grof misbruik als meisje in mijn stijl. mijn probleem is dat ik maar niet over die eerste hobbel kom, vaak heb ik al contact als meisje met mannen, ik heb het geproefd en het smaakt naar meer, veel meer, ik weet wat ik wil nu, maar die eerste dates zijn altijd lastig, veel onzekerheid, ook bij de manne, weinig tijd door drukke baan, lastig agenda’s te laten kloppen, discretie e.d. om op deze basis een Daddy of Meester te vinden werkt niet zo best, manne verwachten een meisjes leventje bij mij wat ik helaas nog niet heb, Wat ik nu zoek is een lieve Daddy die dit met mij kan opbouwen, iemand die mij ook als gozer wil domineren en het meisje van mij eist. Misschien eerst als cd dan als full tv… Door dat U mij als gozer de tijd en rust geeft, maar mij al wel domineert en bezit, U krijgt mij bijvoorbeeld zo ver om 24/7 mijn enkelbandjes te moeten dragen zodat ik elk moment U voel als mijn Meester en ik me als gozer elke keer gedomineerd voel en me het meisje voel worden, maar hierover kan ik U wel meer vertellen, is erg belangrijk voor me en maar dat leg ik U nog wel eens uit waarom dat enkelkettinkje en enkelnaamvetertje van leer so onwijs belangrijk voor mij zijn, maar zo maakt U van mij het meisje wat ik eigenlijk ben en zal ik me zo volledig aan U schenken voor (mis) gebruik. Doordat ik helaas so eenzaam ben, leef ik zo langzamerhand in mijn eigen meisjes wereldje en ben behoorlijk pervers geworden in mijn verlangens, deze zijn bijna te bizarr om reëel te noemen maar ik zal nu toch echt moeten gaan beginnen het “gewone “meisje te gaan worden om eindelijk de wereld zo in te gaan. Mijn ideale leather dom Daddy is 55 +, singel en alleenwonend voor relatie wel makkelijk, liefst 070 – 010 regio, auto, Daddy-Pimp type, lak geil, leer kicker, geduldig en weet mij als gozer stiekum het meisje te laten zijn/worden en is net zo gek als ikke…. Door elke dag met mij contact te hebben per mail, msn en live bouwt U mij op om mij weer volledig af te breken maar dan als meisje. Ook als we niet bij elkaar kunnen zijn hebben we contact en ben ik U slave tv girl. Met geduld en opdrachtjes maakt U mij lekker en trekt U mij steeds verder over de streep in de juiste mix van vertrouwen, angst en spanning. Totaal overgeleverd te zijn en volledig in Uw macht te raken is mijn doel. Haalt U mij stukje bij beetje binnen ? Maakt U mij zo gek van geil, vol verwachting en verlangen, dat ik in de hoop mijn leather dom Daddy te vinden mijn grensjes over ga ? Het is erg lastig om zo verlegen te zijn maar eigenlijk diep van binnen so extravagant en zelf exhobisonistiesch te zijn, maar niemand heb voor wie ik me so kan uiten. Daddy zou op mij in kunnen praten, mij paaien, zo ver krijgen dat ik het meisje word wat ik eigenlijk al ben…. Door lief en wreed…

Ik weet dat ik in het verleden al goede contactjes heb verprutst door mijn onzekerheid, maar ik probeer toch maar weer, de juiste geduldige Daddy te vinden die ik so hard nodig heb, U zult er heel wat voor terug krijgen. Aandacht per mail of msn maakt mij ook al heel gelukkig maar ik zoek the real 24/7 thing. Dit keer maar geen foto bij gedaan, het gaat om mijn innerlijk nu en Uw commitment.

• Jacky

Hoi lAK Tv Meisje,

Ik vind je oproep interessant,en heb wel idee om elkaar wat geter te leren kennen,en mogelijk aan te vullen?

Mail me gerust,en stel vooral veel vragen.

Warme groetjes…..Jack

e.mailadres- j.h.dupon@versatel.nl

Hopend tot horens????

• Fetish Tv Meisje

Oh Meneer Jack, wat fijn om van U te horen !

enne heel graag hoor ikke van U hoeso U mij interessant vind hihihi oh heerlijk is dit hmm…

ikke heb idd heel veel vraagjes en ben heel nieuwsierig nu naar U… waar komt U vandaan en hoe oud bent U ? ennne wat vind U van tv meisjes in wet lak look leggings ? enso.

Ikke ga U so toevoegen op MSN mag dat Meneer ?

Heel graag hmmm XXX Fetish Tv Meisje

• Jacky

Hoi Fetish tv meisje,

Graag zou ik verder kennis met je willen maken,jouw sexuele gevoelens en interesses spreken mij oprecht aan…..Ik woon in den Haag,ben 60+jaar,maar nog jeugdig genoeg om overal aan mee te doen,leeftijd hoeft dus niet belangrijk te zijn.

Ik denk dan ook,en dat hoop ik ook dat we elkaar op eenlekkere manier aan kunnen vullen…….warme gevoelens en hopend totspoedig wederhoren….xxxxx Jacky

• Jacky

Jacky Schreef:

——————————————————-

> Hoi Fetish tv meisje,

> Graag zou ik verder kennis met je willen

> maken,jouw sexuele gevoelens en interesses spreken

> mij oprecht aan…..Ik woon in den Haag,ben

> 60+jaar,maar nog jeugdig genoeg om overal aan mee

> te doen,leeftijd hoeft dus niet belangrijk te

> zijn.

> Ik denk dan ook,en dat hoop ik ook dat we elkaar

> op eenlekkere manier aan kunnen vullen…….warme

> gevoelens en hopend totspoedig

> wederhoren….xxxxx Jacky.

Je mag me ook rechtstreeks mailen….j.h.dupon@versatel.nl

• Fetish Tv Meisje

Oh daddy wat heerlijk om te horen allemaal please reageer op mijn mailtjes aan U….

Zalig 60 + en Den Haag ohhh watte heerlijk hmhmhmhm oh please praat met mij lieve leather Daddy

XXX DJ

• Ronald

jouw oproep staat ook op bv DOMA

op gereageerd enkele weken geleden - kennelijk niet in staat om te antwoorden

• Jacky

Ronald,

Ik heb kortstondig leuke contacten Lak TV meisje gehad,maar ook ik hoor helaas niets meer van haar.

Ik heb naar bv Doma gekeken,en het frapanste is dat dat nog bij mij om de hoek is,

nl.in de Asterstraat te den Haag.

Toch geef ik haar nog het voordeel van de twijfel,hoewel ze inmiddels ook niet meer op mijn mailtjes reageert,ik krijg ze zelfs retour.

Ik zie wel…….weet het ook even niet meer.

Ronald in ieder geval bij een volgend contact succes gewenst.

Groet;;;Jack

• Fetish Tv Meisje

Beste Meneer Ronald,

in mijn mail boxje komt geen reactie van een Ronald voor hoor.

Verander je steeds van naam ? Vreemd want meestal ben ik zo attent om eventjes wat van me te laten horen, ook al heb ik het druk….

Als U nu met een andere naam geageerd, ja dan weet ik ook niet wie U bent, sorry.

XXX Fetish Tv Meisje

• Jacky

Ronald,

Ik wil bij deze toch even een misverstand uit de wereld helpen.Tot mijn spijt heb ik gereageerd op jouw bericht richtingLak TV meisje.Bij deze vrees ik dat jij dit Lak meisje niet kent,en zij mij wel dagelijks heel lieve en gevoelsmatige mailtjes stuurde,

Het bevreemde mij dan ook dat jouw berichtje luidde weken geleden gemaild te hebben,en geen antwoord kreeg….hier ging ik de mist mee in,want naar mij toe was ze zeer duidelijk.Stom van mij naar jou toe gereageerd te hebben,en excuses zeer beslist naar Lak TV meisje………..hopelijk mijn lak TV meisje,want ze is het waard.

Ze is heel openlijk,en dat was ze naar mij,en ik hoop dan ook dat ik deze foute reactie van mij kan herstellen,zeker naar Lak TV meisje………groet=Jack