Lieve Daddy,
Ik schrijf deze open brief als advertentie omdat ik het soms ook niet meer weet…
ben eenzame gozer van 36, single en alleenstaand, mijn hele leven wil ik al een bepaald soort fetish meisje zijn met eigen kleding style en maniertjes… en heb dus een kamertje vol met meisjes spulletjes, complete garderobe in mijn smaak en stijl, ordi-sjiek blondje ( lak & leer – look ) met alles erop en eraan en ben verslaaft aan mijn eigen kleding stijl en looks. Mijn behoefte om zo totaal als het meisje bij een lover man te zijn is wat ik nodig heb, koestering tot grof misbruik als meisje in mijn stijl. mijn probleem is dat ik maar niet over die eerste hobbel kom, vaak heb ik al contact als meisje met mannen, ik heb het geproefd en het smaakt naar meer, veel meer, ik weet wat ik wil nu, maar die eerste dates zijn altijd lastig, veel onzekerheid, ook bij de manne, weinig tijd door drukke baan, lastig agenda’s te laten kloppen, discretie e.d. om op deze basis een Daddy of Meester te vinden werkt niet zo best, manne verwachten een meisjes leventje bij mij wat ik helaas nog niet heb, Wat ik nu zoek is een lieve Daddy die dit met mij kan opbouwen, iemand die mij ook als gozer wil domineren en het meisje van mij eist. Misschien eerst als cd dan als full tv… Door dat U mij als gozer de tijd en rust geeft, maar mij al wel domineert en bezit, U krijgt mij bijvoorbeeld zo ver om 24/7 mijn enkelbandjes te moeten dragen zodat ik elk moment U voel als mijn Meester en ik me als gozer elke keer gedomineerd voel en me het meisje voel worden, maar hierover kan ik U wel meer vertellen, is erg belangrijk voor me en maar dat leg ik U nog wel eens uit waarom dat enkelkettinkje en enkelnaamvetertje van leer so onwijs belangrijk voor mij zijn, maar zo maakt U van mij het meisje wat ik eigenlijk ben en zal ik me zo volledig aan U schenken voor (mis) gebruik. Doordat ik helaas so eenzaam ben, leef ik zo langzamerhand in mijn eigen meisjes wereldje en ben behoorlijk pervers geworden in mijn verlangens, deze zijn bijna te bizarr om reëel te noemen maar ik zal nu toch echt moeten gaan beginnen het “gewone “meisje te gaan worden om eindelijk de wereld zo in te gaan. Mijn ideale leather dom Daddy is 55 +, singel en alleenwonend voor relatie wel makkelijk, liefst 070 – 010 regio, auto, Daddy-Pimp type, lak geil, leer kicker, geduldig en weet mij als gozer stiekum het meisje te laten zijn/worden en is net zo gek als ikke…. Door elke dag met mij contact te hebben per mail, msn en live bouwt U mij op om mij weer volledig af te breken maar dan als meisje. Ook als we niet bij elkaar kunnen zijn hebben we contact en ben ik U slave tv girl. Met geduld en opdrachtjes maakt U mij lekker en trekt U mij steeds verder over de streep in de juiste mix van vertrouwen, angst en spanning. Totaal overgeleverd te zijn en volledig in Uw macht te raken is mijn doel. Haalt U mij stukje bij beetje binnen ? Maakt U mij zo gek van geil, vol verwachting en verlangen, dat ik in de hoop mijn leather dom Daddy te vinden mijn grensjes over ga ? Het is erg lastig om zo verlegen te zijn maar eigenlijk diep van binnen so extravagant en zelf exhobisonistiesch te zijn, maar niemand heb voor wie ik me so kan uiten. Daddy zou op mij in kunnen praten, mij paaien, zo ver krijgen dat ik het meisje word wat ik eigenlijk al ben…. Door lief en wreed…
Ik weet dat ik in het verleden al goede contactjes heb verprutst door mijn onzekerheid, maar ik probeer toch maar weer, de juiste geduldige Daddy te vinden die ik so hard nodig heb, U zult er heel wat voor terug krijgen. Aandacht per mail of msn maakt mij ook al heel gelukkig maar ik zoek the real 24/7 thing. Dit keer maar geen foto bij gedaan, het gaat om mijn innerlijk nu en Uw commitment.