Beste John,
Heb nog steeds interesse
Mijn email adres is: g393ekm@hotmail.com
groetjes,
Hans
Haay Stel
Ben slanke TV geheel onbehaard en opwindend gekleed voor foto's mail me geen fake.
Ben wel gehuwd maar vrouw wil hier niets van weten ! Heb één enkel ervaring met vriendenstel van ons.
Heb een goede baan in Amsterdam, afstand is geen bezwaar verplaats me meestal op motor dus altijd op tijd.
Nou kijk uit naar berichtje !!!
Groetjes Celine
hallo langs deze weg doe ik mijn eigen even voorstellen ik ben travestiet divine en kom uit arnhem de meeste mannen zeggen dat ik nogal op samantha fox lijk ik ben altijd gekleed in (lak)leer en rubber oa hoge laklaarzen enz graag zou ik in contact met jullie willen komen maar heb geen pc ven een kennis mocht ik zijn pc even lenen als je contact wilt krijgen met me graag via gsm nr 0638163300 ik ben 100% disc en hyg ik hoop dan ook gauw wat van jullie te horen kusjes divine ps ben absoluut geen faker
Hoi
Ben 45 jr, Bischierig en meer crossdresser dan tv ( heb wel nog lichaams beharing (armen, benen en borst) dit ivm mijn werk als badmeester)) kleed mij altijd zeer hoerig en uitdagend (evt op verzoek kan je zeggen wat je aanspreekt dat ik aan zou moeten trekken), loop graag in deze kleding om andere op te geilen, neuken doe ik en laat ik niet toe, pijpen, trekken vingeren oke.
Wat ik zoek is spanning met evt een stel / VVM / MVM
Biosbezoek is bespreekbaar
Nog intresse mail me maar, heb ook msn (hetzelfde adres als mail-adres)
Gr Karelien
hoi Chey,
Ben een beginnende 19 jarige crossdresser en jij bent zeker niet te oud. De meeste dressers zijn idd al vaak heel oud en t lijkt me fijner om dit met iemand van mijn leeftijd te doen. Heb alleen weinig ervaring en geen kleren of lingerie. Zou graag met je in contact willen komen
Voeg me toe op msn als je wil of stuur me een mailtje
xxx
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?