stel zoekt travestiet

• juf/jonge dame

Wat leuk.

Voor hoe vaak en wat zoeken jullie precies?

Bvd trutje

• john

hoi trutje,

wij zoeken gewoon een leuke travestiet,moet bi zijn,met evt een vriendin die ook bi is,leeftijd is niet zo belangrijk.

kunnen ontvangen,alleen in de weekenden,en wonen omgeving arnhem.

belangstelling,mail john-026@live.nl

oja,we hebben meerdere kennissen,dus wie weet,kan het een leuke traviclub worden.

bijna alles mag,maar niets moet.

xxx john en mariette

• john

hoi Demi,excuus aanvaard,leuk dat we samen een date hebben,wij kijken er met spanning naar uit.

geile kusjes,van ons

• angela

Hoi John en Mariette,

Ben een travestiet 53 jaar en lief hebber van nylons - corset / panty's high heels ca.13mm.

woon in de buurt van arnhem.

Wil langzaam mij grenzen verleggen !

binnenkort weer benen scheren etc. etc.

Interesse TVangela55@hotmail.com.

Groetjes Angela

• john

hallo iedereen die gerageerd heeft.

Bedankt voor jullie belangstelling,ook al zijn sommige contacten mislukt,of niet door gegaan.

wij willen even laten weten dat we een leuk contact hebben gevonden,maar voor wie in omg Arnhem wonen,en ook zin hebben om mee te doen,laat het even weten.

Onze bedoeling is gewoon een kleine club gelijkdenkenden te beginnen,en mijn vrouw doet gewoon mee aan de pret.

Misschien dat er toch nog mensen zijn,die interesse hebben,

groetjes en xxxx van ons

• brief

beste john en mariette,

Lijkt me hartstikke spannend wat jullie doen. Vooral het afspreken met een clubje gelijkgestemden. Ben zelf lingerieliefhebber (kousen jarretels strings ) en draag het bijna dagelijks onder mijn gewone kleding

Mijn partner wil er niets van weten dus alles moet op momenten dat ik alleen ben. Lijkt me geweldig geil om een keer met jullie (clubje) af te spreken. Woon in Zutphen maar werk in de buurt van Arnhem

Zou wel eens helemaal los willen gaan en heb ook sterke bi- gevoelens. Lijkt me helemaal te gek om een middag/avond lekker rustig in lingerie te lopen en tussendoor lekker te geilen. Heb geen ervaring met make-up e.d maar daar kunnen jullie mij vast wel bij helpen. Ben 49 jaar, goed figuur en zie er goed uit (zeker in geile lingerie). Kan evt. wel foto's sturen als je dat leuk vindt.

Hoor graag van jullie en vind het nu al spannend.

groetjes Hans

• john

hallo hans,

leuk dat je reageer,maar we doen even rustig aan.

we hebben een contact gehad,maar dat viel ons erg tegen,dus dat hebben we afgedaan.

maar als je wilt,kun je rustig eens wat van je laten horen.

groetjes J&M

• hans

beste J&M

bedankt voor je reactie. Jammer dat jullie het rustig aan doen na een tegenvallende ervaring. Al snap ik het natuurlijk wel.

Omdat het voor mij de eerste keer was dat ik een stel in de buurt had waar ik mij kan uitleven, leek het me reuze spannend.

Had er ook een goed gevoel over. Ben zelf nog onervaren op dit gebied en het komt niet veel voor dat je stellen treft die hier

open voor staan. Meestal zijn het mannen alleen. Voor mij geldt hetzelfde. Buiten het dragen van damesslipjes, wat mijn partner accepteert maar niet prettig vindt,

wil ze er verder niets van weten.

Alles wat ik verder doe, moet ik op momenten doen als ik alleen thuis ben.

Mochten jullie je ooit bedenken, laat dan eens wat van je horen

groetjes Hans

• john

Ja hans,inderdaad jammer,maar er zijn te veel fakers,dus houden wij het even voor gezien.

Echt jammer voor diegene,die er voor willen gaan,maar het is niet anders.

Pas als er echt serieuse contacten komen,kijken we verder,het idee leeft nog steeds.

gr,J&M

• john

hallo hans,mocht je nog interesse hebben,laat dan je e-mail adres achter.

neem ik contact met je op

gr,john