contact travestieten en crosdressers

• joland

Halo. Ik zou. Graag in contact willen. Met tra met borsten. En graag wat fotos er van. Gr jolanda tv

• tv club de

pffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat een leuke oproep weer

• Ineke-tv

Het niveau is hier echt dramatisch…

Nu dit weer: Halo. Ik zou. Graag in contact willen. Met tra met borsten. En graag wat fotos er van. Gr jolanda tv

Ik tel alleen daarin al vijftien taalfouten. En onze beste vriendin joland reageert op een oproep uit juli 2008…

Hoog tijd voor de moderators om alle topics langer dan een half jaar te verwijderen.

Liefs en kusjes,

Ineke-tv.

• BF

Ineke-tv Schreef:

——————————————————-

> Het niveau is hier echt dramatisch…

>

> Nu dit weer: Halo. Ik zou. Graag in contact

> willen. Met tra met borsten. En graag wat fotos er

> van. Gr jolanda tv

>

> Ik tel alleen daarin al vijftien taalfouten. En

> onze beste vriendin joland reageert op een oproep

> uit juli 2008…

>

> Hoog tijd voor de moderators om alle topics langer

> dan een half jaar te verwijderen.

>

> Liefs en kusjes,

> Ineke-tv.

Nu ja, ik denk altijd maar, los van de taalfouten want dat kan een oorzaak hebben, wie op zulke oproepen serieus reageert spoort niet helemaal, dus dan vinden de juiste personen elkaar toch in ieder geval.

• tv club de

ja taalfouen maak ik ook o zo veel

maar dit is wel weer tieta tovenaar travo met borsten waar houd het is op

• robin

hoi lieverd, nog opzoek? ik ben in het hokje androgyne/crossdress te plaatsen en maak me ook graag regelmatig op. mijn levenswijze in dagelijkse leven is ook vrouwelijk te noemen. xxx robin uit arnhem

• daterman@gmail.com

@tv club de: jouw taalfouten vallen anders ook op. ‘waar houd het is op’ ??????? Zelf ook niet zo slim denk ik……

• tv club de

he daterman dat zeg ik al van me zelf

maar als je echt slim bent kom je hier niet

wel om een krul in je lul te lachen

• cor

Hoi.Ben op zoek naar een leuk contact met een zich vrouw voelende travestiet of crossdresser.Voor een leuk contact.Laat je niet door mijn leeftijd afschrikken,zie er nog jong uit.Ben nieuw op dit gebied.Dus laat iets van je horen,er komt altijd antwoord.Groetjes cor

• corne1954

Ha smetje.Heb jouw adv met intresse gelezen.Heb je zin om met mij te e-mailen.Groetjes Cor