contact travestieten en crosdressers

• michel(le)

Hoi steef,

ik ben een beginnende travestiet( 19 jaar) maar heb niet de beschikking tot vrouwenkleren ( woon nog thuis namelijk). Ik zou graag x langs willen komen als je tijd hebt. Je kan me mailen op lovelygirl15910@hotmail.com. Hoop dat ik wat van je hoor…

xxxx

michell(e)

• chantal

Hey

Elke derde donderdag vd maand Travestiepary bij Gloryworld in Roosendaal .

Echt super

• candy

ik omg rsd zin msn met me dan

gr candy

• Gerard

He hallo, kom zelf ook uit de buurt van Roosendaal, ben 42\bi\1.85\85kg\donker haar\geschoren.

Wil graag bij een travestiet langs gaan waar ik mezelf lekker om kan kleden

Grt

Gerard

• jakke

ik heb enkele jaren geleden een kortstondige relatie gehad met een travestieten daar het fijn geweest was zou graag een herbeleving van hebben voor contact gmael

• Addy

Hallo ik ben een 55 jarige travestie liefhebber,dus langs deze weg zoek ik kontakt met leuke tv vriendinnen.Woon omgeving van Breda,en ook omgeving Antwerpen(B)

Kan ontvangen en verplaatsen en ben ongebonden,178m en 80 kg,normaal postuur en sportief.Intiem geschoren en verzorg me erg goed.Heb het al verteld,daarom zoek ik langs deze weg een toffe TV vriendin,zodat we samen leuke dingen kunnen doen in ons leven,Op reis enz.Vriendelijke groeten van Addy

• tietepik

ik ben dus TIETEPIK,

noem me maar TP, ik sta ook bekend als TEPELTIET, TT

ik verkoop lingerie in amsterdam.

ik ben opzoek naar een trio ,

en ik heb opblaasbare bh's

stuur snel iets terug want ik wacht op je

ohja ik heb een dikke lul en dikke tieten

• lonneke

Hallo echte meiden, ik heb er al enige jaren ervaring op zitten. Buiten de slet uithangen - binnen de Mstrss kan allemaal. Er zijn zoveel fakers ben nu maar bezig op p plaatsen rond Maastricht Tongeren enzovoort. tvswitchlimburg@live.nl

• wendy

cd..tv..ik ben 55 volle cd..tss breda en tholen..echte regelmatig kontakt.

• john

Laat me je een keer ontmoeten,ergens afspreken of in gloryword81 te Roosendaal.