Hallo Elphi,
Je kunt me mailen op hsz63@hotmail.com
Groetjes,
Siska
Hai Elphi,
Mijn plannen, beetje moeilijk om er over te vertellen, ik denk dat ik dan ook zal moeten vertellen hoe Miss Elvira in elkaar zit. Maar in het kort komt het er op neer dat Miss Elvira op zoek is naar een paar vriendinnetjes die een beetje hetzelfde in het wereldje staan als ik zelf. Vriendinnetjes om mee te praten, tips mee uit te wisselen, maar in een later stadium ook om eens andere dingen mee te doen die ik alleen niet durf of niet kan. Vrij kunnen zijn als Miss Elvira en ook anderen die gelegenheid bieden. Een klein clubje, wat ergens bij iemand thuis hun bijeenkomsten kan beleggen, over korte tijd kan dat bij mij. Waarbij leeftijd niet zo belangrijk is, jong van geest zijn wel. En ja, laat ik het gelijk maar zeggen, waar je in sommige dingen wat verder kan gaan dan op een gewone TenT avond, het erotische aspect toch een beetje kan en mag meespelen, en je gezamenlijk zou kunnen bepalen hoever dat gaat. Wat mezelf betreft bijvoorbeeld, geen direct sexueel contact en niet zoenen, maar aanraken zou misschien wel kunnen.
Meer weten over Miss Elvira of haar plannen? Mail me dan op miss-l4a@hotmail.com
hallo Elphi,dit is Colleen een nieuwkomer hoewl ik altijd al “stiekem”panty's,nylons,en lingerie draag op mijn werk onder mijn spijkerbroek zou ik graag eens openlijk met gelijkgestemden in contact willen komen ,“natuurlijk”wil ik ook het erotische aspect leren kennen want ik ben dan wel wat ouder maar wel een opgewonden standje…zeer opgewonden mag ik wel stellen.ik zou me heel gelukkig voelen als ik eens door een ervaren T-girl omgetoverd word in een dame en zo samen lekker “beppen ”onder het genot van een bakkie thee en eventueel de stap naar buiten durven zetten om te winkelen of zo.Nou ben ik natuurlijk een wat oudere man ,niet dik maar toch doet de zwaartekracht zijn werk uiteraard tracht ik dit in de hand te houden maar ja..en ook de “zweepslagen ”in mijn gezicht hmmm…ik weet het niet maar ik heb daar een wat negatief zelfbeeld over hoewel ik niet lelijk ben.ik zit je hier gelijk maar wat te vervelen met mijn ge…dus ik laat het hier maar bij.bedankt als je de moeite neemt dit te lezen(ook alle anderen op deze site)maar wellicht herkennen anderen zich hierin en kunnen we ervaringen delen.
Misschien tot horens op deze site of op mijn emailadres.colleen.vedeyen@gmail.com
Colleen.Elphi schreef:
>
> Hoi allemaal, mocht iemand behoefte hebben om eens
> rechtstreeks met mij te mailen laat dan je mailadres achter
> ik neem dan vanzelf wel contact met je op.
Colleen je mailadres werkt niet…..
colleen schreef:
>
> hallo Elphi,dit is Colleen een nieuwkomer hoewl ik altijd al
> “stiekem”panty's,nylons,en lingerie draag op mijn werk onder
> mijn spijkerbroek zou ik graag eens openlijk met
> gelijkgestemden in contact willen komen ,“natuurlijk”wil ik
> ook het erotische aspect leren kennen want ik ben dan wel wat
> ouder maar wel een opgewonden standje…zeer opgewonden mag
> ik wel stellen.ik zou me heel gelukkig voelen als ik eens
> door een ervaren T-girl omgetoverd word in een dame en zo
> samen lekker “beppen ”onder het genot van een bakkie thee en
> eventueel de stap naar buiten durven zetten om te winkelen of
> zo.Nou ben ik natuurlijk een wat oudere man ,niet dik maar
> toch doet de zwaartekracht zijn werk uiteraard tracht ik dit
> in de hand te houden maar ja..en ook de “zweepslagen ”in mijn
> gezicht hmmm…ik weet het niet maar ik heb daar een wat
> negatief zelfbeeld over hoewel ik niet lelijk ben.ik zit je
> hier gelijk maar wat te vervelen met mijn ge…dus ik laat
> het hier maar bij.bedankt als je de moeite neemt dit te
> lezen(ook alle anderen op deze site)maar wellicht herkennen
> anderen zich hierin en kunnen we ervaringen delen.
> Misschien tot horens op deze site of op mijn
> emailadres.colleen.vedeyen@gmail.com
> Colleen.Elphi schreef:
> >
> > Hoi allemaal, mocht iemand behoefte hebben om eens
> > rechtstreeks met mij te mailen laat dan je mailadres achter
> > ik neem dan vanzelf wel contact met je op.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?