Ben jij het ook zat

• Elphi

Alleen maar platte sex en geen genegenheid voor elkaar?

En wil je ook niets liever dan gewoon eens fijn samen zijn met een drankje en een hapje? Genieten van de aandacht voor elkaar en van de wederzijdse voorzichtige aanrakingen, zoenen en strelingen? Als het klikt is er dan misschien later toch wel ruimte voor wat meer?

Misschien heb je ook wel iets met een beetje plagen en een voorzichtige bdsm?

Laat eens weten wat jij er van vindt en wie weet……….

Liefs Elphi.

• satijnlover

Hoi Hoi,

Jah ik denk er ook zo over, iedereen praat maar over sex maar ik zie het anders waarom moet het meestal over sex gaan ? je kan toch ook over andere dingen praten waarom moet het altijd sex zijn. Ik zie sex als een bijzaak in een relatie. Jah ik weet het ik ben een geval apart. Althans dat zegt iedereen van mij.

Ik hou ook wel van elkaar knuffelen en zoenen en lekker uit eten gaan of samen gezellig op de bank gaan te zitten en vele andere dingen gezellig samen doen.

Groetjes

• miss Elvira

Hoi Elphi,

Ja, ben het voor het grootste gedeelte met je eens, zij het dat ik niet eens op zoek ben naar een relatie, maar gewoon naar gezellige omgang met anderen die een beetje in dezelfde hoek zitten als ik. Sexueel contact is daarbij dus helemaal niet nodig, gewoon, gezellig, ergens over praten, tips en ideeen uitwisselen, misschien eens shoppen of samen iets doen. En that's it, vriendschappelijk, verder niet. Wat eventueel nadat je elkaar een tijdje kent en gaat vertrouwen gebeurt bepaal je dan samen pas. Waarbij voor mij geldt dat waar de 1e wil stoppen het ophoudt. En meestal ben ik die 1e. Want hoewel ik niet kan ontkennen soms best opgewonden te raken van mezelf als Elvira zal het waarschijnlijk toch niet verder gaan dan wat lichte aanrakingen, zoenen gaat me al te ver. bdsm is weer een ander verhaal, naar bepaalde onderdelen daaruit ben ik best nieuwsgierig, maar of ik het zou durven is weer iets heel anders, en dan toch zeker niet bij een eerste contact.

Groetjes

Miss Elvira

• Elphi

@satijnlover:

Over sex praten is nog niet zo heel erg. Ik bedoelde eigenlijk dat wanneer je een date afspreekt met iemand die een advertentie heeft geplaatst dat hij of zij graag een romantisch en gezellig avondje wil met een wijntje, kaarsje etc. dat ik er in ieder geval dan niet van uitga dat als je nog niet eens helemaal binnen bent je date al met alles bloot op de bank zit/ligt, klaar om…..nou ja…..dat bedoel ik dus.

Dat e.e.a., als je elkaar wat beter hebt leren kennen en wanneer het dan ook nog klikt, ter sprake komt, kijk…….. daar kan ik best vrede mee hebben, toch?

• Elphi

Hoi miss Elvira,

Leuk dat je ook een reaktie geeft. Ik ben het helemaal met je eens. Helaas is het vaak zo dat er een heel mooi verhaal wordt geplaatst en als je dan bij je afspraak komt dan blijft er van het mooie verhaal niets meer over en wil men zo snel mogelijk het bed in want sex met een TV, TG of Trans dat is dan de werkelijke reden. Is dat niet mogelijk dan kun je de verdere romantische of gezellige avond wel vergeten.

Groetjes, Elphi.

• laura

hoi miss Elvira,

Ja dat probeer ik ook op deze site om eens een gezellig avondje te hebben en gewoon te kletsen.

ik doe dit samen met mijn vriendin die mij hier erg in steunt en ook altijd meegaat.

maar als ik zoiets vraag is het altijd sex en dat hoeft niet van mij.

als je eens gezellig als “miss elvira ” wilt komen bij ons kan dat.

Groetjes Laura

• Siska

Lieve Elphi,

Ik ben zelf een grote liefhebber van het me kleden als mooi meisje en ik kan dan ook ontzettend genieten van die heerlijk lingery en mooie rokjes en jurkjes etc.

Zelf zou ik het heerlijk vinden om een vriendinnetje te hebben voor gezellige avonden( of misschien zelfs weekenden), gewoon om samen gezellig te kletsen onder genot van een drankje en hapje en te genieten van die heerlijke kleding en elkaars samenzijn.

Inderdaad hoeft voor mij het niet zo te zijn om gelijk bij binnenkomst uit de kleren en in bed te verdwijnen, dan kun je evengoed kontakt zoeken met een man voor pure sex.

Het is veel mooier om samen als meisje/vrouw op de bank kletsen, genieten van een romantisch muziekje op de achtergrond, kaarslicht, zo nu en dan speels een hand op je arm of op je bovenbeen en eventueel de warme tintelingen die dit teweeg brengen door je buik laten borrelen en hiervan genieten en dan misschien wel elkaar aankijken, vlinders en tintelingen in je buik van die zachte tedere aanrakingen, misschien een beetje licht in je hoofd van een glaasje wijn teveel, en die zachte romantische muziek op de achtergrond., kaarslicht, en het genot van die heerlijke kleding, een hand die je zachtjes streeld, lippen die elkaar teder ontmoeten, misschien teder met elkaar gaan dansen op die zachte romantische muziek, armen om elkaar geslagen, onze lichamen gekleed in prachtige lingery en mooie rokjes of jurkjes zachtjes tegen elkaar aanwiegelend op de ritme van het muziek en misschien wel op het ritme van de gevoelens die in zo'n situatie de overhand in onze lichamen neemt, lippen die elkaar vinden en dan in zo'n situatie kan ik me voorstellen dat het geheel in een heerlijke intense en intieme vrijpartij eindigd en in zo'n geval vind ik het alleen maar heerlijk dat je van elkaar en uiteindelijk de sex zou kunnen genieten

Ik in elk geval zou dolgraag zo'n vriendinnetje willen hebben, in de eerste plaats voor de gezelligheid en hetgenieten van mooie kleertjes, en dan uiteindelijk misschien wel omdat je misschien wel je gevoelens die langzamerhand steeds meer warme tintelingen in je buik veroorzaakt gewoon volgt, gewoon romantisch, teder, zacht, intens en heel erg intiem

• miss Elvira

Hallo allemaal,

Ik ben dus niet de enige die niet op zoek is naar sex met een ander, maar wel contact zou willen met anderen. En met over enkele maanden naar alle waarschijnlijkheid de mogelijkheid om zelf een dameskransje te kunnen organiseren, met als trefwoorden gezelligheid, van elkaar leren, genieten van je zelf kunnen zijn, maar zonder sex. Mocht daar belangstelling voor zijn hoor ik graag eens iets van jullie en mocht het dan van de grond komen kan er later als mensen elkaar beter kennen en waarderen altijd nog gepraat worden over zaken als het opgewonden raken van het vrouw zijn of lichte vormen van bdsm, maar niet over een direct sexueel contact met elkaar.

Ik hoop van jullie te horen.

Groetjes,

Miss Elvira

• Elphi

Hoi Elvira, ben heel benieuwd naar je plannen en hoor er graag meer over. Aan welke leeftijdsgroep(en) denk je bijvoorbeeld, en waar zou dat dan gaan plaatsvinden? Je hebt natuurlijk al de TenT avonden/bijeenkomsten van de Lkgtent ben je daar zelf als eens geweest?

Groetjes Elphi.

• Elphi

Hoi allemaal, mocht iemand behoefte hebben om eens rechtstreeks met mij te mailen laat dan je mailadres achter ik neem dan vanzelf wel contact met je op.