is er iemamd uit travistie uitgestapt?

• rambo

kusjes terug

• rambo

ik verlang er eens naar

• rambo

geef me de kans neem contact op ikwil eens weten hoe het is

ik draag af en toe ook vrouwen kleren ik kik er op

ik wil eens weten hoe het is borsten voor mij en een lul in mijn kont

• Jolanda

hoi

inderdaad kan je er beter aan toe geven je krijgt het nooit meer weg en voor je het weet ben je te oud en heb je er spijt van dat je niet eerder er aan toe hebt gegeven ik wordt dit jaar 55 en geniet nu zoveel mogelijk als jolanda ik weet nu dat ik er toen aan toe had moeten geven dan had mijn leven nu anders geweest en ik heb echtnet alsjou veel en vaak dingen weg gegooid maar wist niet hoe snel ik het weer moest terug halen wat dus niet ging en maar weer op nieuw gekocht nu heb ik als vrouw meer garderobe als mijn mannen kant die wil ik eigenlijk niet meer zijn

groeten Jolanda

• THUGS

WAARSCHIJNLIJKE EEN STEEDS TERUGKEREND IETS MET KORTE EN/OF LANGE PERIODES ERTUSSEN

• jans

halo cristinne

ik ben er lang geleden mee gestopt hoor

zelf ging ik ook naar travestie avond in amsterdam maar gooi je spulletjes maar niet weg hoor heb ik wel gedaan maar het blijfd na 18 jaar nog steeds verlangen ik had echt een geweldige colectie spullen voor veel geld gekocht toen was het nog niet zo makkelijk als met internet nu he

maar ik denk nog steeds met veel plezier terug aan die tijd hoor

waar is jou probleem weet je partner het niet dan is dat heel moeilijk hoor

als je het leuk vind kunnen we wel wat mailen of zo veel plezier en tot horens mischien

groetjes jans

• cristinne

nou hier ben ik weer,en in het kort,na vijf jaar ben ik ben ik nog steeds niet uitgestapt ……

• Saskia

Toevallig, heb ik net 3 weken geleden weer wat weggegooid…..maar begint al weer, ik MOET kousen en laarzen aan mijn benen voelen, ik WIL dat korte rokje aan…..ook ik ben als man een echte hetero, maar wil me gelijktijdig als ik vrouw ben hoereren….tjesus wat tegenstrijdig en lastig, want ik wil echt niet betrapt worden!

Al met al merk ik nu al weer dat ik binnenkort weer omgekleed (aan de onderkant) in de auto zit, om me hier en daar stiekum als hoer te gedragen…pfff….X

• naaldhak

Inderdaad heel erg herkenbaar, nog erger wordt het als je het thuis niet eens KUNT doen, ook niet stiekem of zo. Vroeger veel gedaan, nu stabiele relatie en 100% hetero, maar toch blijft het wringen, wil er ook weer aan beginnen, maar dat zal dan ergens anders moeten…

• ellie cd

ik hou me al van kinds af aan bezig met travestie (ben nu 43)

maar je kunt het even onderdrukken

bij mij komt het verlangen dan steeds 2x zo sterk terug

ik probeer het voor mijn vrouw te onderdrukken ( ze laat het toe, maar krijg geen ruimte van haar)

maar het is nu weer heftig, en omdat ik me niet kan verkleden

wijk ik zelf uit bij mijn moeder (als ze niet thuis is) gebruik zelfs haar ondergoed en kleren

msn: elliepan@hotmail.nl