Hoi Catriona
Wat een “hartsgeheimen” wisselen we uit he?
Vind ik trouwens heel erg belangrijk.
In wat ik lees herken ik heel erg veel. Ook ik heb die drang, maar wel nog tegelijk de angst voor het permanente van het resultaat.
Op termijn denk ik dat ik er ook wel mee ga beginnen; het lijkt gewoon niet tegen te houden.
Je schrijft dat je het op het strand zoveel mogelijk gewoon doet.
Maar (zeker met natte kleren o.i.d) moet het toch zichtbaar zijn?
En hoe doe je dat dan onder de douche?
Ik zit op een teamsport, maar denk niet dat ik nog gezamenlijk onder de douche durf als ze al te prominent aanwezig worden. Dat wordt dan in het vervolg thuis douchen.
Je wantrouwen over zalfjes deel ik niet helemaal. Als je de site lees van Transformation, dan lijkt het om hormonen te gaan, die meisjes in de puberteit gewoon vanzelf krijgen. En daar reageert je lichaam op, net zoals op de hormonen die jij slikt. Die hebben toch ook geen effect meer bij vrouwen, die van nature onvoldoende borstvorming hebben? Bij ons is het gewoon niet ontwikkeld omdat de prikkel ontbrak. En daar zouden die zalfjes evt. voor kunnen zorgen.
Tot zover de hormonen.
Maar in al deze discussies heb ik geen enkele keer het alternatief voor zelf-hechtende protheses gehoord. Heeft iemand daar misschien wel ervaring mee?
Heb jij dat vroeger ooit geprobeerd?
Liefs Cynthia