contact crossdresser nrd nederland

  • Sjoerd/Sjoukje

    Hallo Allemaal,

    Ik ben een beginnende crossdresser, met nadruk op Lingerie dragen. Ook ik vindt het lastig om in contact te komen met gelijkgestemden. Mede omdat het nieuw voor mij is en ik nog geen ervaring heb in contact met andere crossdressers. Thuis draag ik bijna wekelijks lingerie. Ik ben op zoek naar crossdressers die ook beginnend zijn, om ervaringen uit te wisselen, elkaar tips/advies te geven. Met elkaar praten over gevoel en wensen, nieuwe mensen ontmoeten, en om iets af te spreken, zowel voor vriendschap/gezelligheid als voor sex. Sex met een andere crossdresser heb ik nog niet eerder gehad, maar lijkt me heel erg spannend. Maar dat is iets van latere zorg. Zijn er crossdressers die hetzelfde zoeken als ik? Misschien kunnen we in contact komen per email om elkaar beter te leren kennen en evehtueel foto's uit te wisselen.

    Lieve Groetjes Sjoerd/Sjoukje

  • Sjoerd/Sjoukje

    Vergeet ik mijn emailadres te vermelden.

    Mijn emailadres is:

    Lingerie-Lover49@hotmail.com

  • Shirley

    Beginnende crossdresser 55 jaar oud zoekt andere cd/tv regio alkmaar,volledig vrouwlijk mogelijk die ook discreet kan ontvangen,lingerie,make-up,pruik voor spannende date

    Beginnende crossdresser zoekt andere crossdresser regio alkmaar