contact crossdresser nrd nederland

  • 18jaarTrav

    heey.

    Ik wil wel afspreken, en dawn of layla en de rest mogen mij ook mailen hoor.

    sannehoitv@gmail.com

    geile likjes en kusjes xxx

  • adriaan

    hoi,allemaal ik kan vanaf volgende week zondag afspreken ivm kleindochter op vakantie hier,ze komt uit gelderland,ik woon in de omgeving van dokkum

  • MikeCD

    Hi Adriaan en alle anderen (Crossdressers)

    Ik ben Mike en zoek net als Adriaan gelijkgestemden.

    Mogelijk kunnen we op één of andere manier een clubje oprichten.

    Misschien eerst iets waar we via een mailadres onze wensen kenbaar kunnen maken en misschien ook adressen kunnen uitwisselen om elkaar eens te ontmoeten. Het is maar een idee… (en misschien heeft iemand anders een slimmer of handiger idee)

    Voorlopig zou ik mijn e-mailadres beschikbaar kunnen stellen om te kijken of er animo voor is.

    Eventueel later kunnen we mogelijk op een andere manier invulling aan “ons clubje” geven.

    Nogmaals… het zijn maar ideetjes omdat ik in Nederland helemaal niets kan vinden waar mannen met crossdress-wensen terecht kunnen.

    Hoop op een leuke reactie of slimme ideetjes.

    mikebicd@hotmail.nl

    Groetjes Mi(e)ke

  • MikeCD

    Hi Adriaan en alle anderen (Crossdressers)

    Ik ben Mike en zoek net als Adriaan gelijkgestemden.

    Mogelijk kunnen we op één of andere manier een clubje oprichten.

    Misschien eerst iets waar we via een mailadres onze wensen kenbaar kunnen maken en misschien ook adressen kunnen uitwisselen om elkaar eens te ontmoeten. Het is maar een idee… (en misschien heeft iemand anders een slimmer of handiger idee)

    Voorlopig zou ik mijn e-mailadres beschikbaar kunnen stellen om te kijken of er animo voor is.

    Eventueel later kunnen we mogelijk op een andere manier invulling aan “ons clubje” geven.

    Nogmaals… het zijn maar ideetjes omdat ik in Nederland helemaal niets kan vinden waar mannen met crossdress-wensen terecht kunnen.

    Hoop op een leuke reactie of slimme ideetjes.

    Groetjes Mi(e)ke

  • MikeCD

    Hi Adriaan en alle anderen (Crossdressers)

    Ik ben Mike en zoek net als Adriaan gelijkgestemden.

    Mogelijk kunnen we op één of andere manier een clubje oprichten.

    Misschien eerst iets waar we via een mailadres onze wensen kenbaar kunnen maken en misschien ook adressen kunnen uitwisselen om elkaar eens te ontmoeten. Het is maar een idee… (en misschien heeft iemand anders een slimmer of handiger idee)

    Voorlopig zou ik mijn e-mailadres beschikbaar kunnen stellen om te kijken of er animo voor is.

    Eventueel later kunnen we mogelijk op een andere manier invulling aan “ons clubje” geven.

    Nogmaals… het zijn maar ideetjes omdat ik in Nederland helemaal niets kan vinden waar mannen met crossdress-wensen terecht kunnen.

    Hoop op een leuke reactie of slimme ideetjes.

    mikebicd@hotmail.nl

    Groetjes Mike

  • Simone

    Hallo,

    Ben een startende goed uitziende crossdresser. En woonachtig in Drenthe.

    Liefhebber van een vrouwelijke crossdresser, lingerie en met name veel nylon.

    Neem gerust contact met mij op. Mijn email is: jamatwee@hotmail,com

    Groetjes.

  • Rob

    Mmm ben benieuwd hoe jij er uit zie

    Ben slanke cd/tv en 55 jaartjes jong

    Hou van rokjes / gala jurken met mooie en ook geile lingerie eronder.

    Ben vrijwel onbehaard.

    Misschien eerst eens mailen????

    Groetjes pauliene

    Post was bewerkt op 24-06-2022 23:57 door Rob

  • Roberta

    Hallo Rob/Pauliene,

    Krijg je nog wel eens reaktie op je berichten?

    Ik vind het moeilijk om in contact te komen met gelijk gestemden.

    Veel nepprofielen en allemaal betalen, betalen. Of weet jij een goede site?

    gr. Roberta

  • jeroen

    hey adriaan.

    heb intresse in je kan ook ontvangen

    Ben slanke cd/tv en 55 jaartjes jong

    Hou van rokjes / gala jurken met mooie en ook geile lingerie eronder.

    Ben vrijwel onbehaard.

    Misschien eerst eens mailen????

    Groetjes pauliene

  • jeroen

    zijn er ook tracks uit Roosendaal ok kan ook ontvangen mail mij maar ben heel discreet gerryvank68@gmail.com