candy korvelseweg tilburg

  • sexytv

    hoi, heb je skype/fotos? wie weet kunnen we eens iets afspreken

  • nick

    hi, ik wil graag een keer naar de candy uit nieuwsgierigheid… kom je hier vaker en zo ja kan je me vertellen wanneer de drukste dagen zijn en of hier veel vrouwen komen?

    dank je! x nick

  • meiske

    Hoi lieve allemaal…

    Ik ben op zoek naar leuke verzorgde hygienische mannen om een leuke avond mee te hebben in de candy.

    Ik ben er zaterdag 28 september rond 7 uur tot ??

    Anaal is uitgesloten!!

    Pijpen en neuken met condoom!

    Hopelijk zie ik je dan!

    Groetjes Meiske….

  • Meiske

    Hoi lieve allemaal…

    Ik ben op zoek naar leuke verzorgde hygienische mannen om een leuke avond mee te hebben in de candy.

    Ik ben er zaterdag 28 september rond 7 uur tot ??

    Anaal is uitgesloten!!

    Pijpen en neuken met condoom!

    Hopelijk zie ik je dan!

    Groetjes Meiske….

  • kees

    9 november, man 54 ,goed gescapen.slank, wil met leuke meid feestje bouwen…

  • Jeroen

    Hoi,

    Zou je misschien ook interesse hebben om af te spreken buiten de Candy om? Als beginneling zou ik het prettiger vinden om in een wat rustigere omgeving af te spreken.

    Jeroenkl80@yahoo.com

  • Mo

    Wil binnenkort weer eens onwijs lekker geneukt worden in de darkroom. Laatste keer dat ik er was heb ik een lekkere vent van ong. 35 jaar goed gepijpt en die heeft me daarna tegen de muur gezet, kontje naar achteren en toen ben ik onwijs lekker en diep door hem gepaald. Ik wil meer!

  • sletje013

    Ik ga woensdag naar candy van 12.00 tot 15.00

    Ik wacht in me string in de gayzaal en wil zoveel mogelijk geile pikken om me heen ik wil het zaad voelen glijen!

  • oudje

    ga naar website : www.erotic4u dan kun je rechtstreeks afspreken bij afspraakjes

  • Chris

    Op 20-2 voor de eerste keer binnengestapt om half tien. Wat een smerige tent, overal liggen gebruikte tissues en klodders sperma op de grond. Diverse mannen roken in de filmzalen, waardoor het nog onfrisser wordt. Oud meubilair siert de zalen, je durft er amper plaats op te nemen. Niemand let erop dat de films afgelopen zijn, zodat in twee van de vier zalen het dvd menu te zien was. Na een half uur opgestapt om nooit terug te keren.