candy korvelseweg tilburg

  • elecktra

    is geil daar als er de juiste personen zijn ik kom er wel eens door de week overdag als travestiet

  • eend

    Hoi.

    Ik ben morgen vanaf 10:00 uur in candy, wie is er daar nog meer.

  • eveline

    hi allemaal.

    ik ben vannavond 23-10 in de candy om me als een echt sletje te laten gebruiken door zo veel mogelijk mensen.

    als ik ergens zit kom lekker naast me zitten of achter me staan en dwing me om te pijpen

    ik heb een butplug in mijn kontje, haal hem er uit en neuk me lekker door.

    kus eveline

  • Wilma

    Hallo allemaal.

    Ik ben donderdag 26-11-2009 in de Candy.

    Wie komt me eens lekker in m'n kontje nemen?

    Ben in eerste zaal, heb mijn geile kousen voor je aan getrokken.

    Groetjes Wilma

  • H1

    Hallo Wilma,ik wil misschien wel..maare.. hoe herken ik je…..zie je eruit als een sexy TV,en wat heb je aan behalve kousen. doe je ook pijpen zonder en wat doe je nog meer….en op welke straatnummer van korvelseweg.

    Groetjes, Henry

  • H1

    P.S: om hoelaat ben je daar..en tot….?

  • travo

    hey wilma voeg me toe ik wil je beter leren kennen delisey@hotmail.com

  • tv coby

    kleed je daar als travo of kom je gekleed is er mogelijkheid om je daar om te kleden, ben een travestiet die graag sexy gekleed is met lieslaarzen mer 13 cm naaldhakken, hou van laarzen word er geil van als ik ze draag, ook plassex zeker als mannen in mijn laarzen plassen als ik ze aan heb, snuif poppers enz

    hogehakken12@hotmail.com

  • justfred

    Het is daar, net als in vele andere, een vieze boel! Was daar onlangs (nov 2010) om 11 uur. Zaak net open. Ik kon daar rustig rondkijken en bijschijnen met een kleine zaklampje. De prullenbakken zaten nog vol, de vloer plakt van het sperma, de vloerbedekking smerig. Volgens mij word er niet schoongemaakt. Nee, dan de Erotheek in schiedam. Alles netjes en schoon en veel stellen daar!

  • frank

    hoi ik ben frank, bi- bttm 60-183-76 morgenmiddag ben ik te neuken wel met condoom schatjes, wie komt