TRavoslet zoekt Pooier

  • ronny

    Al wat oudere, maar goed uitziende, travestieslet zoekt een liefst jongere en sadistische Man en/of Vrouw om mij op regelmatige basis op HOP's beschikbaar te stellen aan mannen. Ben voor heel veel in!

  • Denny

    Hoi, ik las je advertentie en wilde je meteen aanschrijven, bij deze. Ik, man vvan 44 jaar heb ruime ervaring als Dominant in alle factten van zacht to extreem hard (natuurlijk alles met wederzijdse aangegeven grenzen). Nu zag ik de laatste tijd sletten adverteren op een manier die niet gaat werken en de verkeerde mensen aantrekt. Ik denk dat ik vrij goed aanvoel wat jij zoekt, net als mijn andere 2 Sletten die ik help. Mijn sletten willen alleen maar genomen worden door het liefst zo veel mogelijk mannen. Waar ik ook geld voor vraag natuurlijk. Om zo ruimte's kleding en vele andere dingennweer aan te schaffen. Ik zou het leuk vinden om contact met je te krijgen en als je wit aan een jeuring te onderwerpen of je ook in mijn slatten griep past. Zou je dat lekker vinden? Laat even weten, hoop tot snel. Gr. Danny P.