Hallo belangstellende.
Mijn naam is Tanja. .
Ik ben een tvtje die helemaal vrij in het leven staat en geniet van het leven.
Sommigen zien dit als een hobby maar in feite is het een manier van leven…En ik doe dit dan ook al 27 jaar. Zonder dat ik er problemen door heb gehad. De meenste mensen die ik als Tanja leer kennen zijn altijd vriendelijk en voorkomend en of belangstellend.
Echter ben ik binnenkort gescheiden en woon ik weer alleen. Dit heeft helemaal geen barst met mijn Tanja zijn te maken overigens. Maar deze oorzaak bevind zich volledig op een ander persoonlijk vlak.
Derhalve gaat mijn leven en mijn Tanja zijn sterk veranderen en zal nu ook mensen kunnen ontvangen…Zolang het mensen betreft die niet onthouden zijn van enige intelligentie dan toch….Want ik ben niet op zoek naar mannen die ff komme neuke..
Mijn huis zal zeer netjes, proper en smaakvol worden ingericht en als beroeps kok mag ik graag mijn kookkunsten vertonen.
En ben derhalve op zoek naar mensen waar je ergens mee over kunt praten anders dan over het weer.
Een gezellige dag of dagdeel. een goed gesprek en een diner voor twee. met een erotisch onderonsje maakt het alleen maar spannender….Bij een klik is regelmaat geen gekke gedachte en bij een vertrouwensband zal overnachten ook geen probleem zijn daar ik dag en nacht Tanja ben…
Ik ben een meid die al zeg ik het zelf met beide benen stevig op de grond sta.en serieuze dingen moet je serieus benaderen. Maar het heeft ook geen zin om over van alles en nog wat moeilijk te doen. En ja ik hou van grappige spannende dingen en hou van lachen en mijn leven zal er met regelmaat een beetje I Carly uitzien…
Dat brengt me op een idee zeg..we [Kat en Tan kunnen wel het één en ander opnemen in ons dagelijks doen en laten. Zet het dan vanzelf weer op mijn home page. Kun je mee lachen ook
[ afbeelding url lukt me niet maar op mijn site kom je 400 foto's van mij tegen
sex filmpjes sm filmpjes en weet ik al niet wat:)
XXX Tan