Hallo dames,
Ik zoek via deze site contact met een leuke, spontane, lieve Shemale/Trans/TV. Bij voorkeur regio Utrecht/Brabant/Gelderland/Flevoland.
Ik fantaseer al heel lang om een erotische/seksuele ervaring op te doen met… wellicht jou? Ik vindt Shemales/TV/Transseksuelen erg fascinerend! Ik kan ook helemaal warm en verliefd worden van zo'n leuke dame. Natuurlijk wel de echt “vrouwelijke” types.
Nu wil ik graag eens mijn jarenlange fantasie waarmaken. Maar wel in een contact waarin discretie en respect voor elkaar zeer belangrijk zijn en waarin vriendschap ook eventueel een plekje mag krijgen. Vriendschap met een beetje extra :-). Als de klik er is en ik “val” op je, dan wil ik je beminnen met hart en ziel.
Ik ben Michael, 36 jaar oud en kom zelf uit Utrecht. Ik ben slank, maar zeker geen gespierde macho-figuur. Rustig van karakter, sportief, geen tattoes/piercings of andersoortig (geen probleem als jij dit wel hebt) en normaal en casual gekleed.
Ik kan zelf niet ontvangen, maar wel verplaatsen.
Eerst contact per email en we zien wel hoe het gaat lopen.
Welke leuke dame wil met mij kennis maken en mij helpen mijn fantasie waar te maken? En misschien voor vaker?