Hoi hoi allemaal.
Ik heb de naam van mijn hompage moeten veranderen. Mijn naam werd te bekent bij familie en aangezien ik op die homepage erg openhartig en transparant ben. een autobiografie er op staan heb een hele vracht foto's filmpjes, sex pics, sm pics verhalen en verslagen en noem maar op, werd het wel een beetje te spannend allemaal. Ik was daardoor ook genoodzaakt om er een wachtwoord inlogcode voor te zetten zodat ik redelijk zeker kon zijn dat eeen toevallige fam lid op zoek naar mijn tgirl naam my niet snel kon ontmaskeren.
Nu ik de naam veranderd heb zal er geen link meer opduiken bij mijn naam en een wachtwoord is dus niet meer nodig.
Wat het voor de bezoeker efficienter maakt om er op te kunnen surfen. In dik een jaar is er ruim 8000 keer ingelogd met ruim 51.000 page vieuws als gevolg.
Ik hoop met deze nieuwe naam en zonder wachtwoord beter aan de wens van de bezoeker te kunnen voldoen.
Hij is overigens helemaal gratis…..
de nieuwe naam is www.tanjas-passion.jouwweb.nl
De site is geen statische site. Dat betekent dat ik hem regelmatig verander en er continu update's gebeuren wat betreft mijn actie's als tgirl in real life. doorgaans altijd met foto's ondersteund.
Ik hoop veel tgirls op mijn homepage te mogen ontvangen en een bijdrage te leveren aan informatie over travestie in het algemeen en over tanja in het bijzonder…
Ik heet jullie in elk geval alvast welkom
XXX Tan