Zoek ervaren tv of man voor intieme seks in Tilburg 60+

• Leon(ie)

Ik zoek een een ervaren travo of man die de liefde met mij wil bedrijven en mij veel wil leren.Ik hou van tedere seks , ben eigenlijk een passief iemand en hoop dat iemand mij zo lekker kan verleiden, dat ik als was ben in zijn/haar handen, zodat ik mij helemaal aan hem/haar kan geven. Ik heb zelf geen dameskleding meer, deze heb ik weggedaan om ontdekking te voorkomen. Het is een heel lekker gevoel om je lichaam om dat aan te hebben. Vooral lak-latex-zijde en lederen kleding.Als er iemand is in Tilburg die mij zou kunnen ontvangen op vrijdag 25 april a.s. overdag, reageer dan met een heel lekker erotisch en geil voorstel. Ik ben niet een van de jongsten, maar nog jong van hart en geest. Ik ben 65, 178 cm weeg ongeveer 83 kg normaal postuur niet zo groot geschapen 15 cm. Lekker strak kontje en voor veel dingen in, als het maar veilig en discreet gebeurt.

Geile groetjes,

Leon(ie)

• Eso Hytnap

Een jaartje te jong voor jou? Woon in Roosendaal, ken Tilburg wel want daar heb ik een tijd gewoond. Ik ben vanaf mijn jeugd een kousen/panty fetishist. De laatste jaren ben ik me meer en meer thuis gaan voelen in dameskleding, vind het heerlijk om me op te maken en een jurkje aan te trekken, Ben erin geslaagd nepborsten te maken en draag ze graag. Loop op high-heels en wil dan graag iemand ontmoeten die hiervoor begrip heeft. Ben wel een levensgenieter rook en drink graag een glaasje. Kom langs and have a good time.

Groetjes,

Eso XXX