TE koop Glans blouses kittels jassen kapmantels nu met foto's

• Renate

MIjn verzameling glans blouses en kapmantels Kittels heeft een aankoop waarde van rond 1500 euro.

Voor iemand die er belang bij heeft en er eventueel aan wil verdienen, via marktplaats of ebay doe ik alles in 1x van de hand voor 500 euro

gaat om zeker 100 blouses in totaal en grote mooie kapmantels en sexy kittels en 2 mooie dure pruiken

los kopen blijft natuurlijk ook gewoon mogelijk.

TE koop Glans blouses kittels jassen kapmantels nu met foto's

Gepost door: Renate ()

Datum: 06 augustus 2013 09:58

Hallo iedereen, wil jij je echt vrouw voelen en kleding dragen die opwindend voelt dan moet je echt is satijnen blouses proberen, heerlijk opwindend gevoel

Hieronder een koppeling die verwijst naar mijn foto's van de kleding.

Foto's via deze koppeling: https://skydrive.live.com/?cid=85e72c4d033f8acc

prachtige satijnen glans blouses vanaf maat 42 zeker 80 blouses 15 euro stuk

prachtige pruiken 2 stuks lang zwart en lang blond, kwaliteits pruiken 60 euro stuk, blonde pruik wel gebruikt de zwarte pruik niet gebruikt

prachtige sexy jassen te koop, 50 euro stuk

1 paar schoenen pumps maat 42 te koop 25 euro

Kittels te koop 20 stuks 10 euro stuk

Kapmantels super groot 40 euro stuk Rood,Roze donker blauw en klassiek lcht blauw

travestieten zullen opgewonden raken van al het glansende materiaal en het draagt heerlijk.

Daarnaast een 4 tal witte vrouwelijke blouses van katoen.

voor een Trav een prachtige collectie Als je het in het echt ziet ben ik er van overtuigd dat je het een prachtige collectie zal vinden

renate_t38@hotmail.com

ik ben single en kan ontvangen, koffie staat klaar!!

Inmiddels al 2 tevreden klanten ontmoet en een aantal blouses verkocht !

bij grote aantallen tegelijk (10 of meer ) kunnen we de prijs iets aanpassen

• Anja992

Heb je wit satijnen blouses maat 46 Bustewijdte 110 cm en foto van de pumps/

Groetjes

Anja

• Renate

Halllo,

volgens mij heb ik wel een grote satijnen witte blouse en op eé'n van de foto's staan ook de glazen pumps

renate

• adrieenetv@live.nl

Hai Renate,ik heb nog belangstelling voor een paar blouses,wil je mij mailen,Adrieenne