Hallo iedereen, wil jij je echt vrouw voelen en kleding dragen die opwindend voelt dan moet je echt is satijnen blouses proberen, heerlijk opwindend gevoel

Hieronder een koppeling die verwijst naar mijn kleding.

prachtige satijnen glans blouses vanaf maat 42 zeker 80 blouses 12 euro stuk

prachtige pruiken 2 stuks lang zwart en lang blond, kwaliteits pruiken 60 euro stuk, blonde pruik wel gebruikt de zwarte pruik niet gebruikt

prachtige sexy jassen te koop, 50 euro stuk

borsten te koop in BH vorm, cup D , de bh is stuk wel kunnen de vullingen nog gebruikt worden in een bh

Female masker, latex 45 euro

1 paar schoenen pumps maat 42 te koop 25 euro

Kittels te koop 20 stuks 10 euro stuk

Kapmantels super groot 40 euro stuk Rood,Roze donker blauw en klassiek lcht blauw

travestieten zullen opgewonden raken van al het glansende materiaal en het draagt heerlijk.

Daarnaast een 4 tal witte vrouwelijke blouses van katoen.

voor een Trav een prachtige collectie Als je het in het echt ziet ben ik er van overtuigd dat je het een prachtige collectie zal vinden

renate_t38@hotmail.com of renate werp via skype

ik ben single en kan ontvangen, koffie staat klaar!!

Inmiddels al 2 tevreden klanten ontmoet en een aantal blouses verkocht !

bij grote aantallen tegelijk (10 of meer ) kunnen we de prijs iets aanpassen

Klik hieronder op de link om de blouses kapmantels en kittels te bekijken en je kan contact opnemen via renate_t38@hotmail.com of renate werp op Skype

Hallo iedereen, wil jij je echt vrouw voelen en kleding dragen die opwindend voelt dan moet je echt is satijnen blouses proberen, heerlijk opwindend gevoel

Hieronder een koppeling die verwijst naar mijn kleding.

https://skydrive.live.com/?cid=85e72c4d033f8acc

prachtige satijnen glans blouses vanaf maat 42 zeker 80 blouses 12 euro stuk

prachtige pruiken 2 stuks lang zwart en lang blond, kwaliteits pruiken 60 euro stuk, blonde pruik wel gebruikt de zwarte pruik niet gebruikt

prachtige sexy jassen te koop, 50 euro stuk

borsten te koop in BH vorm, cup D , de bh is stuk wel kunnen de vullingen nog gebruikt worden in een bh

Female masker, latex 45 euro

1 paar schoenen pumps maat 42 te koop 25 euro

Kittels te koop 20 stuks 10 euro stuk

Kapmantels super groot 40 euro stuk Rood,Roze donker blauw en klassiek lcht blauw

travestieten zullen opgewonden raken van al het glansende materiaal en het draagt heerlijk.

Daarnaast een 4 tal witte vrouwelijke blouses van katoen.

voor een Trav een prachtige collectie Als je het in het echt ziet ben ik er van overtuigd dat je het een prachtige collectie zal vinden

renate_t38@hotmail.com

ik ben single en kan ontvangen, koffie staat klaar!!

Inmiddels al 2 tevreden klanten ontmoet en een aantal blouses verkocht !

bij grote aantallen tegelijk (10 of meer ) kunnen we de prijs iets aanpassen

Klik hieronder op de link om de blouses kapmantels en kittels te bekijken en je kan contact opnemen via renate_t38@hotmail.com of renate werp op Skype

https://skydrive.live.com/?cid=85e72c4d033f8acc