zoek een vriend voor vriendschap enz

  • tv trudy

    ik ben een 60j tv ,ik zoek een vriend om samen leuke dingen te doen ook sex is belangrijk, ik ben onderdanige vrouwelijk en voel me meer vrouw dan man

    ik ben single 176 78 en kan ook ontvangen , ik zoek wel iemand die ook single is en mannelijk is en liefst ouder dan 55jaar , ook vind ik heerlijk om in de huishouding ed te werken enz , ik ben serieus en echt , serieuze mail's altijd andwoord met foto , mail me naar tvtrudy@live.nl .

    mvg trudy

  • Jos

    Hoi Trudy,

    Zou je graag beter willen leren kennen ! maar vertel me eerst eens waar je vandaan komt ? misschien kunnen wij dan iets voor elkaar betekenen !

    Groetjes Jos.

  • ronald

    hallo trudy heb je een bericht gestuurd via x contacts maar dat gaat daar nogal eens mis.ik ben een dominante single man die een onderdanige tv/shemale zoekt en na het lezen van je adv dit bericht.je kan me ook vinden op dark plaza(ronb60) is gratis site account aan maken en chatten daten maar.ik hoop iets van je te horen.mvg ronald

  • tv-lieke

    ronald Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo trudy heb je een bericht gestuurd via x

    > contacts maar dat gaat daar nogal eens mis.ik ben

    > een dominante single man die een onderdanige

    > tv/shemale zoekt en na het lezen van je adv dit

    > bericht.je kan me ook vinden op dark plaza(ronb60)

    > is gratis site account aan maken en chatten daten

    > maar.ik hoop iets van je te horen.mvg ronald

    Dag Ronald

    Heeft u misschien interesse om een onderdanige tv-slavin in wording op te leiden naar uw persoonlijk wensen?

    Mijn mailadres is: uwonderdaan1954@gmail.com onderdanige groet lieke