Hi,
Ik ben een jongeman van 28 en loop al enige jaren op hoge hakken. Dit doe ik inmiddels ook op straat. Ik heb meerdere paren welke allemaal erg hoog zijn. Ik hou van het gevoel dat ik krijg wanneer ik erop loop en dat wordt versterkt wanneer ik ermee naar buiten ga. Dit doe ik overigens alleen op afgelegen plaatsen in de nacht of voor hele korte stukjes. Daarnaast heb ik me wel eens binnenshuis verkleed als een vrouw. Dit gaat niet verder dan een panty aan en een jurkje of een rokje. Ik merk dat die het gevoel van het op hakken lopen compleet maakt en dat het iets met me doet wat ik kan beschrijven als een fijn gevoel.
Nu komt het. Ik zit de laatste tijd heel erg te denken om de stap te zetten om dit verder te trekken. Ik wil graag een keer als vrouw de straat op. Het lijkt me geweldig om op mijn hakken en als vrouw de hele dag rond te lopen. Natuurlijk durf ik dit niet en daarom vraag ik ook hoe nu verder?
Heeft iemand tips over wanneer ik dit het beste kan proberen zonder teveel op te vallen, of zijn er meetings waar ik onder gelijk denkenden mensen ben. Of wellicht zijn er mensen die dit meegemaakt hebben die me willen vertellen hoe zij dit hebben aangepakt.
Kortom, alle feedback is welkom!