Hmm, allebeide wel interessante contact/chat sites. Tgirlsplaza heeft wel een leuke chatroom waar je ook je cam aan kunt zetten voor iedereen of enkelen. Kan ik weer lekker beetje teasen etc. (-;
Mag allebei wel wat drukker.
Hmm, allebeide wel interessante contact/chat sites. Tgirlsplaza heeft wel een leuke chatroom waar je ook je cam aan kunt zetten voor iedereen of enkelen. Kan ik weer lekker beetje teasen etc. (-;
Mag allebei wel wat drukker.
Ik doe niet stiekum hoor. Die lelijke kop van me is echt wel herkenbaar. Is kwestie van tijd dat ik daar eens op aangesproken word. Ben nu al benieuwd welke moraalridder dat gaat worden.
Hoe jij je vrouwzijn beleefd zal vast anders zijn. Je dan gaan ergeren hoe anderen die met het vrouwelijke experimenteren, en daarvan genieten, komt een beetje zuur over.
Maar lieverd…? Je hebt toch niet naar me zitten kijken hè?! () Want dat maakt jou dan toch een….?
Ennuhhh…..waarom zo bits? Jij vind fakers wel leuk en fijn? Ik snap de weerstand en ergernis niet zo goed.
Dr. No Schreef:
——————————————————-
> als je zoveel commentaar hebt op anderen, begin
> dan zelf een chat / dating site
> om dan ook faker profielen aan te maken, gewoon
> omdat je site niet echt liep
> om dan te ervaren, dat je de zoveelste bent met
> een faker site
>
> pffff
>
> hier zakt men broek van m'n kont af
>
> looser
Het gaat wel wat verder hè dan alleen fakerprofielen. Zitten ook mensen achter die de suggestie wekken real te zijn en die zelfs zover gaan dat ze afspraakjes maken. Ik heb zelf zo mijn methodes aangeleerd om fake uit te sluiten maar neemt niet weg dat ik er niet van hou om op voorhand al bijna van fake uit te gaan.
Een mens is nu eenmaal bij voorkeur goed van vertrouwen. Dit vertrouwen word keer op keer beschaamd door individuen waar ik van over mijn nek ga. En dan heb ik het vooral over de fakers die er echt werk van maken.
Ik vind ze eng.
En als ik dan merk dat de beheerders van Tgirl daar niks mee doen (de profielen die ik aangedragen heb) zakt mijn broek/jurkje af. Als ik dan ook nog eens een ban voor het leven krijg maar wel betaald kan inloggen word er ook in een keer iets duidelijk.
Heel dat bangebeuren is vooral om inkomsten te genereren. Men krijgt een bejegening die men maar heeft te pikken maar kan dan wel betaald op de chat. Ze waren toch fout!? Die wil je toch ook niet betalend op de chat hebben?
Of zijn ze niet zo fout (net als ik) en is de afhankelijkheid van die chat de truuk?
Als het niet zomaar pikken van zaken mij een looser maakt vind ik dat best.
Dat ik dat oa op deze manier doe is omdat rechtstreekse communicatie met die kutclub dichtzit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?