Te Koop Prachtige Glans Blouses, zie de koppeling

• renate

Te Koop Prachtige Glans Blouses, zie de koppeling en bekijk al het moois wat ik te koop heb!!

https://skydrive.live.com/?cid=85e72c4d033f8acc#cid=85E72C4D033F8ACC&id=85E72C4D033F8ACC%211453

ik ben single kan ontvangen en de koffie staat klaar

renate_t38@hotmail.com is mijn email adres

renate

• Nathalie

Hoi Renate,

Ik ben een man die zich graag kleed als vrouw, een crossdresser.

Ik ben, zoals velen, op zoek naar leuke kleding met advies van iemand

die er kijk op heeft.

De blouses die je afgebeeld hebt staan op je site zijn erg leuk.

Tevens zie ik borsten, pruiken, jurkjes en rokjes staan.

Kan je een beetje een beeld geven van de prijzen?

Graag zou ik een keer een afspraak maken om langs te komen.

Ikzelf kom uit Eindhoven, ik weet niet waar je winkel is maar ik ben mobiel.

Ik hoor graag van je.

Nathalie

ps. mijn site, zodat je een beeld krijgt, kun je hier vinden

http://nathalie-nu.webnode.nl/

• renate

Hallo

de prijzen per stuk blouses zijn 10 a 15 euro, en een 20 tal blouses die echt iets duurder zijn omdat het wel hele mooie zijn mocht je mij van mijn grote collectie kunnen afhelpen, daalt de prijs enorm en zou alles mee kunnen nemen voor een prikkie, alles wat er nu ligt heeft een gekochte prijs van tusse de 1500 a 2000 euro heb ik het alleen over de blouses, daarnaast de rest nog.

Gaat om 100 blouses en ja 2 prachtige kwaliteits pruiken 50 euro stuk, pumps 20 euro , kittels 10 euro stuk borsten moeten wel gedragen worden in een BH kost 30 euro female masker 40 euro enzv 2 prachtige vrouwen jassen, een goud glans en een zwarte

Het is een prachtige collectie, grootste deel bestaat toch uit blouses……………………

verder heb ik ook 7 fantasische kapmantels, zie de fotoos

Ik kan ontvangen, koffie staat klaar en heb alle tijd om je te ontvangen

renate_t38@hotmail.com

heb je site bekeken ziet er prachtig uit.

• renate

Hallo,

Het gaat niet om een winkel, ik ben een single man die in de jaren deze collectie heeft verzameld en 80% zijn de prachtige collectie blouses. mooie pruiken enzv allemaal zeer betaalbaar ik wil graag van mijn collectie af, prive redenen.

Maak een afspraak zou ik zeggen, ik kan tijdelijk ook overdag, Koffie/thee staat klaar

met vriendelijke groet

Renate

• laurennenl

Hallo Renate,

Ik zou graag de borsten willen kopen.

Kan je me de prijs noemen incl. verzenden.

Groetjes Laurenne.

• renate

Hallo,

de Borsten zaten eerst in een plastic BH, deze zoals verwacht zijn gevoelig en inderdaad als je de borsten nu wil gebruiken zal je ze moeten dragen in een

echte BH,

Omdat ze niet meer in de plastic BH zitten vraag ik er maar 30 euro voor , wat ze kosten per verzending moet ik navragen

renate/rene