Prachtige Glans kleding om je echt vrouw te voelen

• renate

Hallo iedereen, wil jij je echt vrouw voelen en kleding dragen die opwindend voelt dan moet je echt is satijnen blouses proberen, heerlijk opwindend gevoel

Hieronder een koppeling die verwijst naar mijn kleding.

https://skydrive.live.com/?cid=85e72c4d033f8acc#cid=85E72C4D033F8ACC&id=85E72C4D033F8ACC%211453

prachtige satijnen glans blouses vanaf maat 42 zeker 80 blouses 12 euro stuk

prachtige pruiken 2 stuks lang zwart en lang blond, kwaliteits pruiken 60 euro stuk, blonde pruik wel gebruikt de zwarte pruik niet gebruikt

prachtige sexy jassen te koop, 50 euro stuk

borsten te koop in BH vorm, cup D , de bh is stuk wel kunnen de vullingen nog gebruikt worden in een bh

Female masker, latex

1 paar schoenen pumps maat 42 te koop 25 euro

Kittels te koop 20 stuks 10 euro stuk

Kapmantels super groot 40 euro stuk Rood,Roze donker blauw en klassiek lcht blauw

travestieten zullen opgewonden raken van al het glansende materiaal en het draagt heerlijk.

Daarnaast een 4 tal witte vrouwelijke blouses van katoen.

voor een Trav een prachtige collectie Als je het in het echt ziet ben ik er van overtuigd dat je het een prachtige collectie zal vinden

renate_t38@hotmail.com

ik ben single en kan ontvangen, koffie staat klaar!!

Inmiddels al 2 tevreden klanten ontmoet en een aantal blouses verkocht !

bij grote aantallen tegelijk (10 of meer ) kunnen we de prijs iets aanpassen

• chantalle

hoi ik wil graag 2 satijnen blouses welke kleur heb je nog in maat 50

gr chantal

• renate

Hallo Chantalle,

ik heb veel blouses in grote maten, maar het ze worden ook vaak aangeduid met andere maat nummers/namen

maar er zitten veel grote blouses bij en in verschillende kleuren, zou zeggen kom gewoon is kijken

ik woon in overijssel

renate