Blouses glans vanaf maat 42 en prachtige kapmantels

• renate

Glans kleding Blouses te koop

Gepost door: renate ()

Datum: 08 november 2012 13:07

Mocht je na het lezen van het onderstaande bericht interessse hebben, vraag via renate_t38@hotmail.com de foto's of via

https://skydrive.live.com/?sc=photos&cid=85e72c4d033f8acc

Het is totaal een prachtige collectie, maar de prikkel bij mij is langzaam verdwenen.

Mocht je interesse hebben in de gehele collectie, dan zal de prijs per stuk veel en veel minder zijn.

prachtige satijnen glans blouses vanaf maar 42 zeker 80 blouses 15 euro stuk bij grotere aantallen prijzen vanaf 8 euro

prachtige pruiken 2 stuks lang zwart en lang blond, kwaliteits pruiken 60 euro stuk, blonde pruik wel gebruikt de zwarte pruik niet gebruikt

prachtige sexy jassen te koop, 50 euro stuk

borsten te koop in BH vorm, cup D , de bh is stuk wel kunnen de vullingen nog gebruikt worden in een bh

Female masker, latex

1 paar schoenen pumps maat 42 te koop 20 euro

Kittels te koop 20 stuks 10 euro stuk

Kapmantels super groot 40 euro stuk Rood,Roze donker blauw en klassiek lcht blauw

Lust travestieten zullen opgewonden raken van al het glansende materiaal

Prachtige witte vrouwelijke blouses katoen

voor een Trav een prachtige collectie Als je het in het echt ziet ben ik er van overtuigd dat je het een prachtige collectie zal vinden

renate_t38@hotmail.com

ik ben single en kan ontvangen, koffie staat klaar!!

Inmiddels al 2 tevreden klanten ontmoet en een aantal blouses verkocht !

bij grote aantallen tegelijk kan ik nog iets met de prijs doen!

• chantal

Ja, ik ben op zoek naar een kapmantel gezien mijn kapsalon voorkeur als dame, waar ben je bereikbaar? ik zit in Amsterdam.

• rene renate

hallo,

ik heb een x aantal gewone kapmantels en ik heb hele grote kapmantels

Rood

Roze

donker Blauw

Licht Blauw

ik woon in overijssel Almelo

als ik jouw emailadres krijg kan je de fotoos sturen van de kapmantels, het zijn hele grote kapmantels

mijn email adres is renate_t38@hotmail.com

rene/renate

• renate

ik woon in overijssel, niet in de buurt misschien, 4 grote kapmantells die ik te koop heb zijn absoluut dat ritje waard, de kapmantels koste per stuk!! rond de 110 euro, je mag ze voor de helft van het geld overnemen. ze zijn heel bijzonder, 2 open kapmantels, en 2 rondom dichte kapmantels

Zeker de moeite waard.

• wilma

hallo renate ik heb intresse in de borsten bh wanneer schikt het je dat ik ze kan ophallen als je mijn een berichtje wil geven graag zodat we war af kunnen spreken op het op te hallen alvast bedankt.

M.V.G VAN WILMA

• renate

Ik ben dinsdag avond en donderdag avond niet beschikbaar, verder geef maar aan wanneer je zou willen komen

je hebt gelezen dat de bh iets stuk is? misschien dat jezelf het kan repareren of je gebruikt de vullingen in een bh dat kan ook natuurlijk dus laat maar weten wanneer je zou willen komen

Mail me dat dan even op mijn email adres renate_t38@hotmail.com

rene

• BarbaraCD

Hoi Renate,

heb je de zwarte pruik nog? Wil hem wel eens proberen.

barbcd@gmail.com

Groetjes Barbara