tanja"'s t-club passion

• jans

hai meiden

ons amateur clubje heeft zo als jullie zien nu ook een naam

even voorstellen tanja en ik jans zijn een t girl clubje aan het maken zo goed als klaar

wat is er ij ons bar een ruimte voor opmaken en kleden love room en sm kamer en alles gratis ook de hapjes en drankjes

wat gaan wij doen ontmoeting avondje een amateur hoertjes avond enz wie doet mee

• antoinetta

Hi Tanja & Jans,

Leuk idee van jullie, het lijkt me te gek om me aan te sluiten bij jullie clubje. Ik ben een vrouwlijke travo/shemale, lijkt me leuk om gelijkgestemde te ontmoeten, woon zelf in het noorden vh land.Waar is jullie thuisbasis? Tot mails en hopelijk tot ziens.

xxx Antoinetta

• IrisTV

hoi

klinkt goed hoor!

wanneer gaat dit plaatsvinden en waar dan?

ik kleed mezelf altijd hoerig…heb er zeker wel zin in.

geile groet irisTV

• Jans'

Hai girls

Leuk dat jullie zo positief reageren als jullie meer willen weten het clubje komt in Drente

Ons mail adres voor meer informatie is dulfer010@hotmail.com

Dan vertel ik jullie ook waar je de foto's van het clubje in aanbouw kunt zien

Xxxjans

• antoinetta

Hallo Jans& Tanja,

Bedankt voor het sturen van de foto's van jullie t-girl club, ziet er mooi en gezellig uit. Eindelijk dus ook in het Noorden v/h land een plek waar t-girls elkaar kunnen ontmoeten, hoop dat jullie snel open gaan. Tot mails.

xxxx Antoinetta

• Jans'

Haï Antoinette je bent van harte welkom bij ons hoor Mrs. Petra en slavin chantal hebben hier woensdag ook een leuke midag beleefd dus wat let jou C c c

Zxxjans

• coosje

Hoi Jans,

Leuk iniatief, zou ook graag een keer langskomen in jullie clubje.

mvg Coosje