Ik ben een tv van 49 uit Rotterdam en op zoek naar iemand die een bdsm-fotoshoot wil doen bij mij thuis, eventueel ook bij jou als je in de buurt woont.
De fotoshoot komt er in het kort op neer dat er foto's worden gemaakt terwijl de ander op verschillende manieren is vastgebonden, ook foto's waar we
beiden opstaan en er iets meer aktie aan te pas komt. De rollen moeten wisselend zijn, de ene keer ben ik sub en de ander dom en andersom.
Over de precieze details kunnen we het hebben. Ik hou niet van de commerciele bdsm in studio's maar van bdsm in een huiselijke sfeer waar je dus
bijvoorbeeld vastgebonden op een stoel in de huiskamer zit of vastgebonden op bed ligt in de slaapkamer.
Ik verwacht geen fotomodellentypes, ben ik zelf ook niet, alhoewel.
Voorkeur gaat uit naar een andere tv, ik leen in ieder geval niet mijn eigen kleding aan je voor de gelegenheid.
Er komt geen sex bij te pas, het gaat me enkel om de bdsm-foto's en de fun van een shoot.
Ik beoefen travestie en bdsm namelijk ook enkel voor de fun en niet uit een gedachte van dat ik vrouw wil zijn of een of andere fetish heb,
het verkleden op zich met allerlei bdsm-spelletjes vind ik gewoon een leuke bezigheid maar wind me sexueel totaal niet op.
De foto's zijn voor eigen gebruik, niet commercieel en natuurlijk krijg je ze zelf ook en kun je zelf bepalen wat je er mee gaat doen.
Laat een bericht achter, of nog beter mail me op bdsmfotoshoot@hotmail.com.