prachtige kleding collectie, super sexy en veel glans

• renate

prachtige satijnen glans blouses vanaf maar 42 zeker 80 blouses 15 euro stuk

prachtige pruiken 2 stuks lang zwart en lang blond, kwaliteits pruiken 60 euro stuk, blonde pruik wel gebruikt de zwarte pruik niet gebruikt

prachtige sexy jassen te koop, 50 euro stuk

borsten te koop in BH vorm, cup D , de bh is stuk wel kunnen de vullingen nog gebruikt worden in een bh

Female masker, latex

1 paar schoenen pumps maat 42 te koop 20 euro

Kittels te koop 20 stuks 10 euro stuk

Kapmantels super groot 40 euro stuk Rood Roze en een rondom dichte kapmantel

Lust travestieten zullen opgewonden raken van al het glansende materiaal

Prachtige witte vrouwelijke blouses katoen

voor een Trav een prachtige collectie , wil je meer weten mail me dan voor informatie en foto's

Als je het in het echt zou zien ben ik er van overtuigd dat je het een prachtige collectie zal vinden

renate_t38@hotmail.com

ik ben single en kan ontvangen, koffie staat klaar!!

• chriskroon

ik zoek trarvestiet kleren

• renate

Stuur even een mailtje naar renate_t38@hotmail.com dan kan ik replyen met fotoos

rene / renate

• chriskroon

ik zoek travestiet kleren

• BF

chriskroon Schreef:

——————————————————-

> ik zoek travestiet kleren

Blijven zoeken.

• Keira

In de travestiet winkel

• Keira

Heb je die troep nu nog niet verkocht?

Dan is er blijkbaar niemand die het wil

Take a hint

• rene

ik begrijp ook wel waarom er zoveel problemen in de wereld zijn, dat komt door onaangename mensen zoals jij

dit is een vrije plek om te adverteren, doe iets zinnigs en reageer alleen als je iets wil kopen of wil verkopen !!!

• rene

mail me dan even naar renate_t38@hotmail.com dan kan ik replyen en je foto's sturen

rene

• Cindy

Precies. Helemaal mee eens, Rene. En Keira, hou jij je maar lekker met je eigen nietszeggende probleempjes bezig, daar heb je je handen vol aan, en bemoei je vooral niet met zaken die je geen flikker aan gaan.