Weinig dominante TV's

• kimmietv

helaas niet echt…

• frank

idem hier altijd sub,en ja als je dan iemand vind ist betaalend,en verder op het net zero!

• Bianc

Hay ,Marco Je berichtje verbaasd mij een beetje daar ik zelf een dominate TV ben. De dames in kewstie zijn er wel degelijk. Heb je wel goed rond gekeken? Zij zijn er namelijk in alle mogelijk denkbare varianten en nog veel meer. Als je wild kun je mij mailen aan bianca.tv.cd2010@hotmail.nl Groejes Bianca xxx

• kimmietv

Frank,

Zoals eerder gezegd: ze zijn er echt wel (zie bv de reactie van Bianc). Maar het zou wel helpen als je ook vermeld waar ja vandaan komt.

De 2 bovenstaande mensen (Marco023 en Tamara) komen niet bij mij uit de buurt. Vandaar dat het dan al snel op houd.

• simone_v

Ik ben Travestiet en zeer Dominant. En ik woon in de buurt van Haarlem… Kan alleen niet ontvangen.

Mijn ervaring met subs is dat ze na enkele emails meestal niet meer verder reageren. Wie dat wel wil mag mij altijd mailen, en ik vraag nergens geld voor.

Emailadres: simone_v (at) yahoo.com

Vertel wel in je mail wie je bent en wat je wilt, zo duidelijk mogelijk, en liefst een foto van jezelf in lingerie erbij.