Net weer mijn persoonlijke plek op het web, Saskia's TV blogthingy vernieuwd. Je vind de link in de sectie Persoonlijke Homepages. Ga eens kijken,…..het is……nogal anders dan de meesten.
Wordt steeds beter. Momenteel een van de betere TV blogs op het web. Er is van alles. Gif-animaties, tekeningen/strips, foto's, kleine videoclips en meer van mijn hand. Hoop alleen dat het allemaal wat communicatiever wordt. Ik praat terug en ben tamelijk “real” dus geen reden voor verlegenheid.Echt iets anders, zeker naarr Nederlandse maatstaven(zelf nogal teleurgesteld in wat er in dit zo tolerante landje te vinden is voor travo's, trannies en soortgelijke perverso's(lol))…..
Saskia xx
Als je gewoon als vrouw leeft, wat zoek je dan nog in dit millieu? Heb absoluut geen probleem met jouw leefwijze maar er zijn ook andere mensen met andere voorkeuren. Ben ik een randdebiel? So be it, maar kijk eens rond naar wat er op dit forum de norm is. En ik ben mischien wel een van de mensen die er voor gezorgd hebben dat JIJ nu relatief veilig over straat kunt(door al dertig jaar volledig open en eerlijk te zijn over wat en wie ik ben - en door het soort zelfbewuste mondige dame dat ik portretteer). Over het woord perverso's:“probeer het eens met een beetje menselijk gevoel voor humor”. Jezus, als ik het ergste ben wat je hier is opgevallen moet je mischien eens kijken wat hier verder aan oproepen gepost wordt. Ik krijg zelf de indruk dat 80% van de mensen die hier in travestie geinteresseerd zijn, meer bezig zijn met dominatie, bondage, verkapte verkrachtingsfantasien en soortgelijke praktijken dan wat dan ook. Geloof me, in deze wereld ben ik bijna een soort moeder Theresa.
Saskia
hai saskia
je maakt het hier veel leuker hoor wij zijn een leuke t-girl clubje aan het bouwen en wij zouden het maar wat leuk vinden om jou te vragen eens langs te komen
als het straks klaar is je bent echt een sexy meid hoor er zijn al leuke meiden die belangstelling hebben getoond en beloven te komen
en het word een clubje van en voor t-girls en geheel niet com zelfs de drankjes en hapjes zijn gratis
dus intresse mail dan naar dulfer010@hotmail.com
en natuurlijk is keira ook van harte welkom al reken ik er maar niet op
xxxgerard
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?