tv slavin zoekt bondage vriendin

• eva tv

Hallo allemaal,

Ik ben eva. Een tv-slavin van 36 jaar uit het midden van het land.

Ik ben gek op bondage, bondage en bdsm in de vorm van vernedering.

Vaak is het moeilijk om een geschikte partner te vinden om het soort bondage waar ik van houd mee uit te voeren.

ik houd er van om echt helemaal hulpeloos, strak en stevig vastgebonden te worden. geblinddoekt en gekneveld.

in eerste instantie op een discrete plek, maar later een in de buitenlucht. In het bos bijv. of op een verlaten bouwplaats of woning.

en zo zou ik daar dan een aantal uren alleen achter gelaten worden. compleet hulpeloos.

Hiervoor ben ik op zoek naar een vriendin die dit ook allemaal erg leuk en spannend lijkt voor een regelmatig contact.

ben jij die leuke tv die mij de hare kan maken? uiteraard mag je alles met me doen als je me volledig hulpeloos hebt gemaakt.

ik hoop snel van jullie te horen.

xxx slavin eva

• BF

Ik weet niet of je ervaring hebt in bdsm, maar een van de regels is laat nooit iemand alleen vastgebonden achter. Ik denk niet dat ik hier de risico's hoef uit te leggen wat er allemaal kan gebeuren. Ik zou me maar eens wat meer verdiepen in hoe bdsm op een veilige manier kan worden beoefend als ik jou was. Het is misschien een leuke fantasie maar ik zou dit toch niet in het echt willen laten gebeuren.

• chantalle

hoi eva waar woon je,ik hou ook erg van vastbinden en jouw verhaal spreekt me erg aan

chantal2319@yahoo.com

• Robert

Hee Eva,klinkt goed maar ben je op zoek naar een echte vrouw als vriendin of iemand die zich als vrouw voor en met jou verkleed en je vriendin wil worden,(ik zou jou trouwens niet helemaal alleen laten als je gebonden bent,ik zou in de buurt blijfen)

Maar het lijkt me wel leuk om jou vast te binden.

Robert.

• Franca

Slavin Eva aangenaam,

Meesteres Franca kan jou geven wat jij al zo lang wenst, ik ben rope master als Jay Edwards, Simone Devon, favoriete model Claire Adams, stripe Eric Stanton, John Willie.

Als liefhebber van strak en inescapeble zul je ze wel kennen.

Het lijkt mij heerlijk om jou eens goed in een corset in te snoeren en dan wat stevige elbows together enzo

Google maar eens dan hoor ik graag van je woon omgeving Doetinchem, Man, gebonden 52 jr, goed uitziend, glad geschoren gespierd 180 cm 78kg geen tattoos en piercings.

Respect, hygiene eerlijkheid, duidelijke afspraken maken dat is belangrijk.

Graag zie ik een paar foto`s van je slavin Eva.

Dit is de eerste keer dat ik reageer op een advertentie van een man maar het idee is wel heel spannend.

Heb heel veel bondage gear en kleding en lingerie.

Kan soms ontvangen

Hoor graag snel van je

Meesteres Franca

• eva tv

Hallo meesteres Franka,

Dank voor uw uitgebreide reactie op mijn oproep.

Als ik het zo lees dan bent u idd degene die mij de bondage kan geven waar ik al lang naar op zoek ben.

Door mijn werk zit ik momenteel in het buitenland en heb lang niet altijd de beschikking over internet en e-mail.

Rond 20 Nov ben ik weer terug in NL. en ben dan 8 weken vrij.

Graag zou ik in de tussentijd, als ik over internet beschik, u voorzien van mijn foto's.

Mijn e-mail adres: slavin-eva-tv@hotmail.com

Als u mij uw e-mail doet toekomen kan ik u de foto's versturen.

Ik hoop dat ik u niet zal teleurstellen en zal daar mijn uiterste best voor doen.

Ik wacht in spanning op uw reactie,

Slavin Eva