tv-slavin/slet

• tes29@live.nl

hey ik ben tessa een travasletje en las u advertentie en wil graag u slavin worden om aan al u sex wensen te voldoen mn mail is tes29@live.nl geile grtjes tessa x

• tes29@live.nl

hey ik ben tessa een geiltravasletje en zal graag eens je sexslavin willen zijn mail me aub tes29@live.nl geile grtjes

• tv-lieke

Dag SM Stel,

Heeft u interesse en vindt U het een uitdaging om een slaaf te feminiseren naar een vaste tv-slavin?

Ik luister naar de naam tv-slavin lieke. Deze naam heb ik eens gekregen van een oudere Meester die mij wilde opleiden met als doel om mij te verhuren aan gepensioneerde mannen.

Biedt U een verzorgt lichaam aan, leeftijd 58 lentes, lengte 1,76, gewicht 83 kg, borstomvang 98cm, schoenmaat 43, het lichaam is onthaard en woonachtig in Uithoorn.

Kan niet ontvangen mar wel verplaatsen.

Ben in het bezit van diverse sexy zwarte nachtjaponnetjes die ik graag draag, kort zwart rokje, topjes, zwarte bh, bh vulling, kousen trenchcoat dames jasje, kousen, diadeem, schoudertas, hoge hakken (kan daar niet goed op lopen), laklaarzen een rode halsband, leiband, polsboeien en een CB2000.

Draag soms mijn trenchcoat damesjasje, de rode halsband om en ga op mijn zwarte laklaarzen met een hak van 7 cm naar buiten voor een spannende wandeling.

Heb rekening te houden met mijn echtgenote die overigens op de hoogte is van mijn verlangen. Zij geeft mij hierin de nodige ruimte.

Mocht U meer informatie en foto's willen ontvangen dan zal ik daae zorg voor dragen.

Mijn mailadres is: uwonderdaan1954@gmail.com

Met een nederig kniebuiginkje

tv-slavin lieke