Soft SM contact gezocht

• Vicky

(020 en omgeving) Lief TV meisje (bottom) met een superslank figuurtje

zoekt kennismaking met een actieve heer die mij wilt ontvangen en verwennen

met soft SM, spanking en bondage.

tgirlbabevicky@hotmail.com

• hein

hallo

ben een heer van 50 + kan helaas niet ontvangen

maar wil wel contact voor een eventuele oplossing

omgeving 020

• loveplay

aloha,..vicky ,..

lees net jouw oproep ..summier , maar helder in zijn beknoptheid .

benieuwd naar je ,.. leeftijd,lengte ,hoe je er uitziet ..

gaat natuurlijk om meer dan sex alleen ,aantrekkingskracht,sympathie,vertrouwen als basis.

elkaars type mens ,libido en belevingswereld …denk dat deze goed op elkaar aansluiten.

de rest moeten we ontdekken bij elkaar.

wel,.tv babe … ;-) sissy-girly-sub…

ben een goeduitziende eindveertiger ,atletisch gebouwd ,stevig,189 cm,donkerblond halflang haar,single,bi,

beeldende kunsten,..amsterdam.

warm invoelend mens ,bereisd,belezen,experienced …een speelse fantasievolle dominant.

liefhebber van travestie /lingerie in een bi-dom-sub relatie.

de submissie wordt nooit afgedwongen maar geschonken aan de juiste ,..de sub creeert de dominant en vice versa.

in een subrealistisch spel is de dominant ,hoe paradoxaal ook ,dienend aan de sub.

belangrijkste sexorgaan zit tussen de oren mijn inziens ,..mindset ,..travestie is een staat van zijn ,..set en setting.

ik zie bdsm ,zonder hokjesgeest,als de hogeschool van erotiek en sexualiteit,waar diepgewortelde verlangens,wensen,fantasieeen worden omgezet in script/spel/spelen-voelen,handeling en symboliek.

in het spel van tegenovergesteld en aanvullend geef je daar samen vorm en inhoud aan.

gaat uiteindelijk om zelf-realisatie ,spelen,leren,bewustzijn,goede energie ,..

en veel plezier van ,..en met elkaar.

weet niet of wij wellicht elkaar daarin zoeken en vinden maar de reactie is een oprechte ,

wees zo vrij ; love.play@live.nl

fijne dag

x

• maarten

hey vicky

ik kom niet uit jou omgeving maar mij lijkt het leuk om je te leren kennen via msn

en misschien dat we later kunnen afspreken

ik zelf ben best wel geinterreseerd in spanking maar heb er zelf weinig ervaring mee

ik woon zelf in de regio van eindhoven

ben 23

en kan ontvangen

ik hoor graag iets van je

gr. xxx maarten

• kimmietv

Hey Maarten,

Hoe kan ik je bereiken? Ik zou je nl graag eens wat beter willen lren kennen als dat kan en mogelijk is.

Kim

• Patrick

Hey

Ik ben Patrick 24 jaar en ben wel nieuwsgierig naar je geworden

Mss leuk om eens te mailen naar elkaar mss wat foto's delen en idee

Xx x patrick