Gratis kleding

  • Joyce

    Hallo allemaal,

    Ik ben cd en heb mijn garderobe flink aangepakt en heb zodoende zakken vol met kleding.

    De kortste weg is natuurlijk naar de kledingcontainer, maar als ik gelijkgestemde hiermee blij kan maken, dan doe ik dat graag.

    Ik hoef er niets voor te hebben, alleen ga ik er niet mee leuren.

    Mocht je interesse hebben, dan kunnen we afspreken in Eindhoven.

    Groetjes Joyce

  • lia

    hoi joyce ik heb wel intresse in de kleding ik woon in baarle nassau dus niet tever welke maat is de kleding ik heb maat 42/44 en heb je er ook schoenen bij misschien heb maat 45

  • cdcindy

    Ik heb eventueel interesse in de kleding. Even verder contact leggen?

    Cindy

  • Joyce

    Hoi Lia en Cindy,

    Het zijn diverse maten 40 t/m 48, er zitten er ook een paar van 38 tussen die groter uitvallen, maar mij eigenlijk te klein zijn.

    Schoenen zitten er niet bij, heb zelf mt 42 dus Lia, helaas hier kan ik je niet aan helpen.

    Maar vergis jullie niet in de hoeveelheid kleding, ik denk toch gauw aan minimaal 100 stuks, rokken, jurken, topjes, lingerie enz. 4 meter kastlengte is niet overdreven!

    Ik heb kennelijk niet alleen last van een verkleedobsessie, maar ook van een verzamelfobie, haha.

    Mijn voorstel is, dat we een geschikte datum en locatie afspreken ( in Eindhoven ) en dit doen via de mail, want ik heb geen zin in ongewenste toeschouwers.

    Mijn email is cd-joyce@hotmail.nl.

    Groeten Joyce

  • cdcindy

    Ik heb je een mail gestuurd, Joyce.

    Liefs, Cindy

  • kimmietv

    Hoi Joyce,

    Een paar rokken, jurken of tops zou ik ook wel willen komen bekijken als dat zou kunnen… Ik kan nl nog wel wat gebruiken ;)

    Liefs Kimmie

  • lia

    oke joyce doen we

  • Joyce

    Hoi Kimmie,

    Ik kan je helaas niet ontvangen om te komen kijken, maar de variatie is ruim. mocht je verder nog interesse hebben, dan kan je me mailen op cd-joyce@hotmail.nl

    Groetjes Joyce

  • Cindy

    Hoi Joyce heb je nog kleding ? xxx Sindy