Jonge trans zoekt seksdate/contact

• Nick(y)

Hoi ik ben Nicky, ik ga normaal als jongen door het leven maar ik verkleed me al als meisje sinds 10 jaar geleden, ik ben 20 jaar en woon in de omgeving van Amsterdam. Ik ben opzoek naar een serieus contact om hiermee misschien wel mijn eerste keer seks met een trans mee te hebben. Ik ontvang niet thuis en ik val ook niet op (veel) oudere mannen. Ik ben al heel veel ‘fakers’ tegen gekomen en ben dat nu wel zat eerlijk gezegd, dus ben je geïnteresseerd of heb je vragen voor mij mag je me altijd mailen.

nickytrans@hotmail.nl

Hopelijk tot snel!

xx

• John

Hoi N.,

zin in een date?…..

John, Ind., 34,1.75, gladgesch. hyg.

Mail me als je ..

• love-to-play

hiya,…nicky,

lees jouw oproep ,..oprecht ,..zuiver.

je bent er dus al lange tijd mee bezig ,…transgender ,…bij dat diepgewortelde verlangen passen meisjes kleding dan beter.

mooi om daar nu op speelse wijze eenheid in te scheppen,…het vrouwelijke in het mannelijke …

ben een goeduitziend ,jonger ogende ,eindveertiger ,creatief beroep ,..en aangetrokken tot het transgender/travestie in de ander.

weet niet of wij wellicht elkaar zoeken,..en vinden ,..maar de reactie is een oprechte.

denk dat als er wederzijds een klik is ,..ik voor jou wellicht de juiste speel/sex partner kan zijn die jij zoekt voor de ervaring die jij wilt ervaren,voelen,en ondergaan.

gaat om zelfrealisatie,bewustzijn,sexualiteit en erotiek…..daar respectvol en invoelend mee om gaan vind ik belangrijk,…met gezond libido en belevingswereld ,

samen waardevolle ervaringen creeeren,…plezier van ,.en met elkaar .

benieuwd naar je ..,nicky

ik kan vrij ontvangen in amsterdam,.relaxede sfeer ,j*intje,..muziek…tijd en aandacht ,..waarin jij naar hartelust het meisje kan zijn .

wees zo vrij;

love.play@live.nl

fijne dag ,.meisje.

x

• gwn-ahim@live.nl

ik heb interesse

voeg mij toe

gwn-ahim@live.nl

grtjs

• Keira

Een “spannende date” is niet zo moeilijk, 1 advertentie en er staan 5 mannen op de stoep.

Een serieuze relatie?

Vergeet het maar!

Ik wordt er zo langzamerhand een beetje moe van dat mannen schijnen te denken dat we zo leven omdat het een fetisj is of zo…

• Stanley

Hey stranger..

Ik moet zeggen dat ik benieuwd naar je ben, ik ben een zeer aantrekkelijke jongen van 30 uit Amsterdam die nieuwsgierig is naar een mooie slanke trans en het spannend lijkt om eens wat te proberen. Ik hou van aantrekkelijke gezichten, slank, mooie borsten en tussen de slaapkamermuren een tikkeltje ‘sletterige’ kleding. Mocht je vanmiddag af willen spreken kun je me mailen zodat we kunnen afspreken .. Xx

• Keira

Ik ga er maar even van uit (hoop) dat dit voor de OP is bedoeld en niet voor mij.

Zeer aantrekkelijk maar geen hersenen?

Mailen naar stanley@inter.net zeker…