baan/ontmoetingsplaats/parkeerplaats

• Nadia

kan iemand mij vetellen of er ergens in den lande een baan/parkeerplaats of ontmoetingsplaats is waar ik als tv kan paraderen als sletje en eventueel mannen ontmoeten??

• jans

halo nadia ik denk als je een stille plek die wel vermeld staat in tom tom uitzoekt en er dan hier melding van maakt plus een oproep voor andere sletjes

het daar nog druk word snachts wat er niet is kan toch gemaakt worden ik ben je eerste klant baby

bay bay jans

• je weet wel.

als je wat wil geef dan nog een reactie ik ben vaak onderweg en heb dezelfde hobby je kan bij mij overnachten in de truck groetjes je zus

• jos

Hoi Nadia,

Als jij ook meer zoekt bv relatie of vaste seks vriend mail me dan eens wie weet kunnen wij dan iets voor elkaar betekenen !

Ben wel eerlijk gezegd al iets ouder ( 53) maar zie er nog jong uit en voel mij ook zo. Hoop nog iets van je te horen.

• Wampie82

Hoi Nadia,

Ik heb gehoord dat er in het kralingse bos een gedoogzone is voor homo ontmoetingen. Het blijft wel een risky meetingplace.

Ander voorstel dat anders is dan je wens is sexbios Gloryworld Roosendaal. TV dames zijn welkom en entree is gratis voor TV/TS/V/ST.

Grtz Wampie