Wie wil spannend met mij mailen?

• tvDebby

Hoi, ik ben Debby, een beginnende Nederlandse tv. Zelf ben ik gek op nylons, satijnen jurkjes en hoge hakken. Zie mezelf afwisselend als een nette, beetje tuttige secretaresse, een ondeugend schoolmeisje of een verleidelijke vamp. Mijn fantasie draait overuren, de ene na de andere geile gedachte schiet door mijn hoofd, heerlijke rollenspellen, uitgebreide sexy verhalen. Ik zoek een lief, spannend zusje of een knappe, sexy vent die het leuk vindt om hierover met mij te mailen. Kijken wie de ander als eerste via de mail helemaal knettergek kan maken. Ik ben zeker nog niet toe aan een live ontmoeting, wil in eerste instantie vooral jou opgeilen en opgegeild worden via de mail.

Kusje,

Debby

• tv kim

Hi Debby, I love the schoolgirl,, secretary look, and you at your desk with nylonsand heels. Send me some pics if you have them to timgh44@live.com. Regards Kim

• j.m

Hoi Debby,

Ik zou heel graag met jou geil mail contact willen hebben ben dan weliswaar al een iets oudere man maar wat zegt dat dan ook een oudere kan nog altijd zeer sexy en geil zijn nietwaar ! Dus wat let je om contact met mij op te nemen ?

Stuur mij een mail ( tygros_51@yahoo.com ) dan zal ik je een geil mailtje terug sturen Met lieve groetjes J.

• jans

halo debby ik wil wel lekker opgegeild worden door een leuke trava girl en jou ook opgeilen natuurlijk

leuke t girl vriendinnen zijn er maar weinig het meest is fake

ik wat van jou te horen bay

dulfer010@hotmail.com

• Renee

Mail mij maar eens of kijk even op mijn website. http://xhamster.com/user/Reneetv50

Renee

• tvDebby

Hoi Renee, wat is je e-mail?

Kus,

Debby

• Renee

reneealmere@yahoo.com

• lingerie666@live.com

Lieve Debbie,

Ik voel me aangetrokken door je berichtje… Ook ik durf nog niet live te gaan maar elkaar gek maken via mail lijkt me wel wat.

Zelf ook een groot liefhebber van nylons en hoge hakken….

Mail je me? lingerie666@live.com

-x-

G

• xandra

hoi

ik wil vrijdag wel met je mailen.

liefs xandra

• Sindy131

leuk!