Hallo ben ook een liefhebber van jarretels.

Ik draag het vaak onder een kort rokje en maak me dan mooi als vrouw.

Gisteren was het weer zoon avond ik was alleen thuis en had mij lekker op getut vaak fantaseer ik dan dat ik in de stad loop en dat niemand het ziet, maar als er een wind vlaagje langs komt er net een bloot been te zien is.

Gisteren besloot ik van die fantasie werkelijkheid te maken er de binnen stad van Amsterdam in te rijden ik had dit al vaker gedaan maar durfde maar beperkt uit de auto te stappen.

Ik weet niet wat mij gisteren bezielde maar er was opeens wel de zelfverzekerdheid om de stad eens echt in te gaan.

Ik ben naar de Herengracht gereden en daar mijn auto geparkeerd, ik had mijzelf voor genomen om de vijzelstraat af te lopen en dan weer via een gracht terug te gaan, maar tot mijn verbazing liep ik door. Dit kwam door de opmerkingen van de passerende mensen de ene lachte lief en keek nog een keer om, de ander gaf een compliment en zij dat ik er mooi uit zag.

aan het einde van de veizelstraat is de munt en daar kan je kiezen tussen het Rembrandt plein of de kalverstraat. Het was nog vroeg en de winkels waren net dicht.

ik besloot om de drukte op te zoeken en de kalverstraat in te gaan, wat een geweldig gevoel was dat.

Het werd later en later ik voelde me niet meer geremd door mijn sexy kleding, op de terug weg liep ik langs café de lellebel jammer genoeg durfde ik daar niet naar binnen voor een drankje maar terug lopen naar mijn auto kwam ik een groep met jongens tegen dat was spannend, ze waren met z’n 5e en hadden erg veel lol.

Een van de jongens sprak mij aan en vroeg of ik een vuurtje had (lekker origineel denk ik nu achteraf) dat had ik en gaf hem mijn aansteker hij vroeg daarna wat ik ging doen en zij dat ik er mooi uitzag. Ik zij dat ik op weg was naar mijn auto en dat ik dan naar huis ging.

En toen kwam mijn aller grootste droom uit hij vroeg of ik mee ging met hem en zijn vrienden om te gaan stappen gewoon omdat het hem leuk leek mij mee te nemen.

Dit heb ik gedaan en we hebben verschrikkelijk veel lol gehad met z’n 6e ik ben gewoon compleet vergeten dat ik mijn meiden kleren aan had on 5 uur morgens liep ik terug naar mij auto en ben naar huis gereden.

Er is niets gebuurd en die jongens hebben zich geweldig gedragen, ze beschermden mij zelfs als er wel iemand een rot opmerking gaf.

Nu een avond later besef ik mij nog niet zo goed wat mij is overkomen waarom snapte die jongen mij en hielp me net ff verder over die drempel om het wel te durven.

Ik wil ze hiervoor bedanken en zal het nooit meer vergeten

Groet lente